VOGN

Alca

Flørter med forumet
Noen som vet ka vogn di skal ha??? Sitter klistret til skjermen her og sygler etter vogner[8|] Tenkte kansje og kjøpe SIMO denne gangen[:D]

Hadde Emmaljunga sist, synes kanskje den var litt stor, men veldig god da[:)] Tror jeg kunne tenkt meg en som var en tanke mindre denne gang.

Jeg har lyst på Emmaljunga city cross! [:D] Best i test tv 2 hjelper deg- så syns jeg den var veldig fin!

Jeg skal ha emmaljunga duo edge! [:D]

ORIGINAL: aubergine

Var den vi hadde[:)]

Herlig vogn! Men passer bedre for gåturmammaer enn kjøpesentermammaer, for den er jævlig stor[:D]

Jeg har Emmaljunga City Cross med City Bag og jeg ELSKER vogna mi[:D][:D][:D]  Den er fremdeles i bruk til snuppa mi på 2. Kjempegod og lett vogn. mange mener city bag'en er sååå liten, men er ikke noe særlig mindre innvendige mål på den i fht f.eks duo edge, bare ser sånn ut fordi den er så mye smalere nede [;)]

Fikk jo februarbarn sist også og da hadde jeg fleece teppe i bunnen og tykk og god dyne og det holdt i massevis. Brukte bagen til ca juli mnd da var snuppa klar til å komme litt mer opp og se verden[;)]

Emmaljunga City Cross
ORIGINAL: *snart2barnsmor*

Jeg har Emmaljunga City Cross med City Bag og jeg ELSKER vogna mi[:D][:D][:D]  Den er fremdeles i bruk til snuppa mi på 2. Kjempegod og lett vogn. mange mener city bag'en er sååå liten, men er ikke noe særlig mindre innvendige mål på den i fht f.eks duo edge, bare ser sånn ut fordi den er så mye smalere nede [;)]

Fikk jo februarbarn sist også og da hadde jeg fleece teppe i bunnen og tykk og god dyne og det holdt i massevis. Brukte bagen til ca juli mnd da var snuppa klar til å komme litt mer opp og se verden[;)]

Er det plass til saueskinn i den?

Ja det skal nok gå bra om det ikke er en hel sau du putter oppi [8D] Var det jeg hadde tenkt å bruke sist men kom aldri så langt at jeg fikk kjøpt det[;)]

ORIGINAL: FruFruktbar

ORIGINAL: aubergine

Var den vi hadde[:)]

Herlig vogn! Men passer bedre for gåturmammaer enn kjøpesentermammaer, for den er jævlig stor[:D]

hehe..  alle sier den er så stor og tung, men har jo vært å sett på den da...
syns ikke det jeg... føler det er en vogn jeg kan ta med meg over alt..  [:D]

Gleder meg til å gå til innkjøp av den..  [:D]   Jeg ville helst hatt elk modellen, men den selger de jo ikke lenger...  Men er jo en veldig populær vogn, så håper de tar den inn i 2010 kolleksjonen..

ORIGINAL: *snart2barnsmor*

Ja det skal nok gå bra om det ikke er en hel sau du putter oppi [8D] Var det jeg hadde tenkt å bruke sist men kom aldri så langt at jeg fikk kjøpt det[;)]

[:D]

Finner den ikke på noen danske nettsider jeg[&:] Men finner en som heter Nitro City eller noe sånt?

ORIGINAL: GripDagen

For oss som ikke har kjøpt vogn før... forslag til hva jeg burde se etter, kriterier etc? Sider hvor jeg kan lese etc.

Kommer til å gå mye turer, og stor bil (toyota avensis) men vil helst ikke ha en tung vogn å dytte.. Forlsag?

[:)]

Vi hadde også stor bil, og gikk mange turer. Hadde Emmaljunga duo edge, og elsket den! Den er heller ikke særlig tung å dytte altså, hvis du ikke skal løpe opp fjellsider med 30 liter melk under vogna[:D] Og den vognen kan du ha opp til de er ferdig med å sitte i vogn i treårsalderen. Dessuten er det godt med en stødig vogn når man går turer. Hvis man er mye i byen /kjøpesenter vektlegger jo mange størrelse og vekt, mindre vogner ER jo enkeler å manøvrere mellom butikkhyller.

Anbefaler deg å oppsøke en butikk eller to med godt utvalg i vogner, så kan du kikke litt og prøvetrille.

Ting du kan tenke litt over:
- Hvis du planlegger å fly mye med vogn, anbefaler jeg deg en liten reisevogn som ikke koster så mye. Emmaljunga'n fikk seg et par knekker på en flytur, etter det fant vi andre løsninger.
- Vil du ha vogn med tre hjul eller fire hjul?
- Stor eller liten plass i baggen? Stor plass er jo fint hvis du tenker at barnet ditt skal sove ute i vogn til det er 2-3 år.
- Ser vognen stødig ut? Sjekk evt diversre vogntester på nett.

Ehm ehm ehm, altså... Mye å tenke på da... Anbefaler deg nesten å oppsøke butikk ja[:D] Og samle litt erfaringer fra venner, hvis du kan det.

Veldig greit når du ikke trenger tenke på hvor mye plass den tar da[:)]

Hadde Teutonia til snuppa. Kjempefornøyd med den! :)

Hva det blir til spiren har vi ikke tenkt på enda. Kommer nok ikke til å tenke på det på en del mnd heller, hehe! Men finnes myyyye flotte vogner! [:)]

Emmaljunga kom ut som best i test på tv 2 hjelper deg, og kjenner flere som er veldig fornøyde [:)] Vi skal ihvertfall kjøpe den... Men den er stor og tung da, men god plass til lille knøttet, og kan ha den opp til 3 års alder tror jeg!

Jeg har emmaljunga duo edge fra før av 2008 modell, brukte den nu i vinte/vår.

har emmaljunga city cross og den er kjempegod... har ikke bag da, så må kjøpe til den...

Jeg har en TFk og er kjempefornøyd. Veldig lett vogn, stor bag og stor sitte del. Kjenner flere som har den og de er også veldig fornøyde med den.
Så den skal brukes til neste unge også.[:D]

vi vurderer Icandy

Jag måste bara säga min mening här. Jag hade Simo sist gang. Vi sålde den direkt när vi kunde köpa sittvagn!
Den var stor, klumpig och tung. Och heller inte lätt att hantera.

Nu har jag köpt en Brio vagn med både bag och sittvagn. Skitsmart! Och enket och framföralt LÄTT!

Bara min mening alltså..

Vi har SIMO vogn, kombi. Er superfornøyd! Brukte den så lenge han brukte vogn. Den er lett å legge sammen, god å trille, romslig både i bag og sportsvogndel, stor kallesje, mange finesser, og masse ekstrautstyr man kan kjøpe. Skal bruke den samme nå[:)] Kan virkelig anbefale den! Mulig det er forskjell på SIMO vognene som selges til 3999 og den til 6999 som vi betalte.

Back
Topp