Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Emmaljunga City Cross
ORIGINAL: *snart2barnsmor*
Jeg har Emmaljunga City Cross med City Bag og jeg ELSKER vogna mi[:D][:D][:D] Den er fremdeles i bruk til snuppa mi på 2. Kjempegod og lett vogn. mange mener city bag'en er sååå liten, men er ikke noe særlig mindre innvendige mål på den i fht f.eks duo edge, bare ser sånn ut fordi den er så mye smalere nede [;)]
Fikk jo februarbarn sist også og da hadde jeg fleece teppe i bunnen og tykk og god dyne og det holdt i massevis. Brukte bagen til ca juli mnd da var snuppa klar til å komme litt mer opp og se verden[;)]
ORIGINAL: FruFruktbar
ORIGINAL: aubergine
Jeg skal ha emmaljunga duo edge! [:D]
Var den vi hadde[:)]
Herlig vogn! Men passer bedre for gåturmammaer enn kjøpesentermammaer, for den er jævlig stor[:D]
ORIGINAL: *snart2barnsmor*
Ja det skal nok gå bra om det ikke er en hel sau du putter oppi [8D] Var det jeg hadde tenkt å bruke sist men kom aldri så langt at jeg fikk kjøpt det[;)]
ORIGINAL: GripDagen
For oss som ikke har kjøpt vogn før... forslag til hva jeg burde se etter, kriterier etc? Sider hvor jeg kan lese etc.
Kommer til å gå mye turer, og stor bil (toyota avensis) men vil helst ikke ha en tung vogn å dytte.. Forlsag?
[:)]