Vogn

Eneste grunnen til at jeg bytter er at jeg må ha søskenvogn, ellers er jeg veldig fornøyd med Cybex’en! Liker at liggedelen kan legges flatt, syns det virker noe rart å ligge slik som i Bugaboo sine… Eneste jeg kan klage på med cybex’en er kort kalesje, men Bugaboo Donkey sin kalesje passer faktisk på Cybex, så jeg har byttet. Fornøyd med vuggefunksjonen og syns vogna er god å trille! Så rett og slett fordi jeg må ha søskenvogn
Takk for svar og tips om å bytte kalesje. Har du vært fornøyd med den på vinterføre og spesielt opp bakker?
 
  • Liker
Reactions: Emi
Vi blir å bruke Bugaboo Buffalo, elsker den vognen. Hatt ekstremt mange vogner, cirka hele Emmaljunga sitt sortiment og stokke trailz og britax smile 3, men Bugaboo Buffalo er favoritten. Jeg har den i grey melange, og jeg ELSKER den. Lang og god kalesje, romslig bagdel, greit med plass under til en shoppegal mamma i perm, tar liten plass sammenlagt da bagen også kan klappes flatt veldig lett.
Min lange 3,5 åring på 104 cm får fortsatt plass i den, så skjønner ikke hva folk mener med at den er liten haha.
Når barnet blir eldre, sånn rundt 2 år, går vi nok over til city elite i bhg og kortere turer hjemme osv.

Det er mine favoritt vogner :)
 
Blir å bruke Bugaboo fox’en vår for siste gang. Kjøpt 2020, men fungerer utmerket enda! Årsaken til at den henger med så bra er nok også fordi vi har byttet til babyjogger city mini gt etter første året med både nr 1 og 2 :)
 
Takk for svar og tips om å bytte kalesje. Har du vært fornøyd med den på vinterføre og spesielt opp bakker?
Har fungert bra for oss i Asker iallefall, her kommer det ganske mye snø! Men nysnø tror jeg alle vogner med fire hjul er så som så. En med tre store hjul er jo aller best i litt ulendt terreng, men den har trillet fint alle stedene jeg har hatt den med iallefall!
 
Dere som har barn fra før med ca 2 års aldersforskjell - hadde dere behov for søskenvogn? Her vil eldste være ca 2 år og 2 mnd når neste kommer.
 
Dere som har barn fra før med ca 2 års aldersforskjell - hadde dere behov for søskenvogn? Her vil eldste være ca 2 år og 2 mnd når neste kommer.
Har ei som nettopp fylte 2 år så ho vil være 2 år og 6 mnd når baby kommer. E usikker på om vi fortsatt blir å bruke vogn på storesøster så har kjøpt cybex gazelle da den kan brukes både som vanlig vogn og søsken vogn
 
Dere som har barn fra før med ca 2 års aldersforskjell - hadde dere behov for søskenvogn? Her vil eldste være ca 2 år og 2 mnd når neste kommer.
Blir 2 år og 3 mnd mellom her, og vi kjøper ikke søskenvogn :) vi kommer nok oftest til å være to voksne dersom vi går turer som krever vogn og da har vi to vogner. Kommer heller til å kjøpe søskenbrett til storebror.
 
Vi har en Bugaboo fox 3 fra før av så kommer til å bruke den. Elsker den vognen :Heartred
 
Back
Topp