Jeg vet jeg er litt tidlig ute, skal egentlig ikke kjøpe noen ting før jeg har fått svar på nipt. Men regner med svar kommer i slutten av denne uken, hvis ikke skal det komme senest onsdag neste uke.
Så jeg titter litt på utstyr, og føler meg skikkelig utdatert siden minstemann i huset blir 12 år i år.
Har lyst på en vogn med 4 hjul, og er avhengig av en vogn som funker godt i snøføre og på ulent terreng/grus uten for mye risting for baby.
Så da lurer jeg på om noen her har gode innspill!
Gleder meg utrolig mye til å kunne handle inn, blir mye penger som skal ut- så vi begynner nok å handle litt når svar fra nipt kommer.
Så jeg titter litt på utstyr, og føler meg skikkelig utdatert siden minstemann i huset blir 12 år i år.
Har lyst på en vogn med 4 hjul, og er avhengig av en vogn som funker godt i snøføre og på ulent terreng/grus uten for mye risting for baby.
Så da lurer jeg på om noen her har gode innspill!
Gleder meg utrolig mye til å kunne handle inn, blir mye penger som skal ut- så vi begynner nok å handle litt når svar fra nipt kommer.
er et bra alternativ. Jeg vurderte den selv, men gikk for en litt lettere vogn sist. Jeg har familie i Lillehammer som har Britax