Smorblomst82

Blir kjent med forumet
Vi må ha ny sportsvogn og usikker på hva vi skal velge. Foreløpig står det mellom
1. Babyjogger city elite
2. Britax motion 3 pluss

Har dere noen erfaring med disse? Hvem ville dere valgt?
 
Før man kan anbefalle vogn så burde man nesten si hvor man bor. Er så store forskjeller på vogner i forhold til været.
 
Før man kan anbefalle vogn så burde man nesten si hvor man bor. Er så store forskjeller på vogner i forhold til været.

Jeg føler ikke at det har noe å si hvor jeg jor egentlig.. spør bare etter erfaring med disse to. begge er med tre hjul og ganske like, men er litt forskjell i pris.

Har hatt lignende vogn til barn nummer 1 og 2, men den er litt slitt og må derfor ha ny.
 
Ok. Jeg synes det da jeg merker stor forskjell på de forskjellige vognene selv om de er bygd opp ganske likt. Men her er det fort 20 cm nysnø som ikke blir brøyta på 2 døgn osv.
 
Du vil ha med 3 hjul formoder jeg?

Hvis ikke ville jeg sjekket ut Britax B motion 4 pluss eller den nye B Agile. :) Personlig har jeg ikke så sansen for 3 hjul, men det er jo smak og behag. Tror begge de to du står mellom er gode valg. Sjekk barnevognhobby på Instagram - hun har anmeldt mange vogner :)
Britax har vel bedre kalesje enn Baby jogger?
 
Takker for svar. Jeg vil ha tre hjul ja. Er det jeg har nå og kommer frem på all slags føre. Bor i Telemark og har mye snø og slaps.

Men skal se litt på de to du nevner med 4 hjul :thumright
 
Jeg har babyjogger city elite og er kjempefornøyd med den.
God å trille, lett, snus lett på handling, god bag å ligge i, slås helt flat for å ha med i bil.
Spør om du lurer på noe:happy:
 
Jeg bor i Asker og har tfk joggster adventure det er en veldig god 3 hjuling, ikke altfor dyr heller. Til den finnes det og en smart bag som kan gjøres til sittedel.
 
Back
Topp