Vogn

Bugaboo fox her! Vi bor i en leilighet uten heis i tillegg til at vi har en liten bil så optimalt med lett vogn som tar lite plass sammenlagt :D kjøpt helsort med conjac skinnhåndtak, synes det ble veldig lekkert :love2
 
Vi har kjøpt en brukt Babyjogger City Elite, siden den er lett å klappe sammen og stable i bilen :happy:
 
Vi har Bugaboo Buffalo etter førstemann som vi er veldig fornøyd med og som vi kommer til å bruke til babyen i magen :)
 
Emmaljunga NXT90f i outdoor-black med supreme-bag:)
 
Hvilken barnevogn har dere bestemt dere for?:)
Forrige gang hadde vi Britax Go Next. En stor, solid, bra vogn. Var godt fornøyd med den.

Denne gangen blir det bare bagdel på en Baby Jogger City Mini GT. Ikke like solid, men tar myyyye mindre plass når den legges sammen. Det er viktig for oss nå.
 
Forrige gang hadde vi Britax Go Next. En stor, solid, bra vogn. Var godt fornøyd med den.

Denne gangen blir det bare bagdel på en Baby Jogger City Mini GT. Ikke like solid, men tar myyyye mindre plass når den legges sammen. Det er viktig for oss nå.
Samme som oss nesten. Vi hadde Brio go, nå har vi også city mini gt :) Britax har skikkelig gode vogner :)
 
Har kjøpt Britax smile 2 og er foreløpig veldig fornøyd. Den tar liten plass sammenlagt og passer godt oppbevaringsmessig i bil og leilighet. Ser for meg at ved barnehagestart så kjøper vi også en babyjogger city elite, liker den vogna godt. Men ville ha en annen vogn i overgang til sittedelen siden jeg føler den er stor til en liten en som er under året gammel. I tillegg er det greit med en firhjuling også :)
 
Vi har kjøpt en brukt Babyjogger City Elite, siden den er lett å klappe sammen og stable i bilen :happy:
Jeg digger den til storebror, håper jeg blir like fornøyd med å bruke den til baby (vi kjøpte denne da storebror var over på sittedel)
 
Emmaljunga NXT90 Outdoor navy, siste utstillingsmodellen fra butikken, så selv om vi ikke fikk velge farge o.l., er vi strålende fornøyd med å få fin rabatt oppå salgsrabatten!
 
Emmaljunga NXT90 Outdoor navy, siste utstillingsmodellen fra butikken, så selv om vi ikke fikk velge farge o.l., er vi strålende fornøyd med å få fin rabatt oppå salgsrabatten!

Vi har den fargen på scooteren vår, elsker den!!
 
Simo kombi:)
 
Jeg digger den til storebror, håper jeg blir like fornøyd med å bruke den til baby (vi kjøpte denne da storebror var over på sittedel)
Vi likte den i hvert fall kjempegodt med bag også :)
 
Back
Topp