Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forrige gang hadde vi Britax Go Next. En stor, solid, bra vogn. Var godt fornøyd med den.Hvilken barnevogn har dere bestemt dere for?
Samme som oss nesten. Vi hadde Brio go, nå har vi også city mini gt Britax har skikkelig gode vognerForrige gang hadde vi Britax Go Next. En stor, solid, bra vogn. Var godt fornøyd med den.
Denne gangen blir det bare bagdel på en Baby Jogger City Mini GT. Ikke like solid, men tar myyyye mindre plass når den legges sammen. Det er viktig for oss nå.
Godt valg Skikkelig ålreit vogn!Vi har kjøpt en brukt Babyjogger City Elite, siden den er lett å klappe sammen og stable i bilen
Jeg digger den til storebror, håper jeg blir like fornøyd med å bruke den til baby (vi kjøpte denne da storebror var over på sittedel)Vi har kjøpt en brukt Babyjogger City Elite, siden den er lett å klappe sammen og stable i bilen
Emmaljunga NXT90 Outdoor navy, siste utstillingsmodellen fra butikken, så selv om vi ikke fikk velge farge o.l., er vi strålende fornøyd med å få fin rabatt oppå salgsrabatten!
Vi likte den i hvert fall kjempegodt med bag ogsåJeg digger den til storebror, håper jeg blir like fornøyd med å bruke den til baby (vi kjøpte denne da storebror var over på sittedel)