Vogn

Babystar

Glad i forumet
Jeg har for tiden en babyjogger city elite, men er mindre fornøyd.
Bagdelen tilter i hodeenden slik at hun ligger med hode en liten anelse nedover så lenge jeg ikke har noe med fotenden så tilter bagen oppover. Å kommer ingen vei via barnas hus.
Samt at den var ikke god i turløypa på grusen, da følte jeg jo det var rett før hu ble fillerista oppi bagen :/

På vanlig asfalt og butikker er den derimot magisk god å kjøre [emoji7]

Men vurdere nå kjøpe meg ny vogn. Å har denne gang sett på emmaljunga mondial deluxe.
Er den god?
Noen andre enbefalinger???

Alle turområdene rundt her er grus eller mark
 
Vi har Britax go big og er veldig fornøyd. God plass, lett å legge sammen og meget hod demping :)
 
Jeg har for tiden en babyjogger city elite, men er mindre fornøyd.
Bagdelen tilter i hodeenden slik at hun ligger med hode en liten anelse nedover så lenge jeg ikke har noe med fotenden så tilter bagen oppover. Å kommer ingen vei via barnas hus.
Samt at den var ikke god i turløypa på grusen, da følte jeg jo det var rett før hu ble fillerista oppi bagen :/

På vanlig asfalt og butikker er den derimot magisk god å kjøre [emoji7]

Men vurdere nå kjøpe meg ny vogn. Å har denne gang sett på emmaljunga mondial deluxe.
Er den god?
Noen andre enbefalinger???

Alle turområdene rundt her er grus eller mark
Den er KJEMPEgod :)

Jeg triller med Emmaljunga Mondial Deluxe hver dag. Har også babyjogger - kjøpte den fordi Emmaljunga-vogna ikke får plass i bilen vår - men liker ikke bagdelen i det hele tatt (liker godt sportsdelen - brukte med storesøstera!). Men vi kjører Max 1 gang i uka. Og da tar jeg bare med bæresele/sjal. Så det er Emmaljunga-vogna vi bruker daglig.

Emmaljunga med Deluxe-understellet er virkelig en drøm å trille på alt av underlag men også over fortauskanter osv. Mykt og godt både for babyen og for den som triller, på grus, brostein osv. Kjempegod demping :) og siden bagdelen er så stor kan de ligge i den over vinteren (går an å sette opp ryggen i den så de kan sitte), som er fint - lunere enn sportsdelen å sove i. Har også vært veldig fornøyd med myggnetting og solskjerming i sommer, som er i en glidelås i kalesjen og enkelt kan tas på. Og den store kurven under vogna. Og at babyen kan vugges i den når den står stille. Lista over ting jeg liker med den vogna er lang :D

Anbefaler den virkelig :) vi hadde Simo da storesøster var baby, litt lik type vogn (lages ikke lenger), men Emmaljunga-vogna er enda bedre synes jeg! Vi kjøpte en 2017-modell pent brukt for 7500. For de er jo ganske dyre nye.

I tillegg er den jo veldig fin å se på, men sånt er en smakssak
 
Vi har Emmaljunga Edge Duo med deluxe-understellet (4 faste lufthjul) og er fornøyd med den:) Kjøpte 2015-modell brukt da de er dyre nye:p som nevnt over her tar den ganske stor plass i bilen, med mindre man demonterte litt mer enn jeg ofte gidder. Har ikke trillet så mye som vi hadde tenkt enda, men den har fått noen turer på terrengsti og grus og fungerer supert. Synes 4 faste hjul virker overlegent på sånt terreng og ikke vanskelig svinge og komme seg fram ;)
 
Emmaljunga nxt 90 outdoor er også veldig god[emoji7] vi har brukt den mye på grus[emoji4] og mini trives godt oppi der [emoji4]
 
Har god plass i bilen her [emoji85] triller for tiden babyjogger understellet inn i bilen å tilter bare håndtaket litt ned å setter bagen på siden av å har fremdeles plass til handleposer å slikt [emoji85][emoji85] å kan jo bruke babyjoggeren når vi skal i butikker og slikt , å heller bruke emmaljunga feks når jeg går turer her hjemme. For her er det mark og grus over alt. Bondelandet lenge leve [emoji85][emoji23]
Vil du si at 4500 er dyrt for en fint brukt 2015 vogn?
 
Eg har Beemoo duo premium delux frå jollyroom (såg prisen var 2500 for duovogna) med terrenghjul! Den er eg veldig fornøgd med! Er og fin på senter med dei hjula som følger med :)
 
Vi har Emmaljunga Edge Duo med deluxe-understellet (4 faste lufthjul) og er fornøyd med den:) Kjøpte 2015-modell brukt da de er dyre nye:p som nevnt over her tar den ganske stor plass i bilen, med mindre man demonterte litt mer enn jeg ofte gidder. Har ikke trillet så mye som vi hadde tenkt enda, men den har fått noen turer på terrengsti og grus og fungerer supert. Synes 4 faste hjul virker overlegent på sånt terreng og ikke vanskelig svinge og komme seg fram ;)
Jeg har også den vogna og er kjempefornøyd med den. Jeg har 2014 modell som jeg har kjøpt brukt. Lille sover kjempegodt i den. Og den er helt fantastisk å trille.
 
Jeg har for tiden en babyjogger city elite, men er mindre fornøyd.
Bagdelen tilter i hodeenden slik at hun ligger med hode en liten anelse nedover så lenge jeg ikke har noe med fotenden så tilter bagen oppover. Å kommer ingen vei via barnas hus.
Samt at den var ikke god i turløypa på grusen, da følte jeg jo det var rett før hu ble fillerista oppi bagen :/

På vanlig asfalt og butikker er den derimot magisk god å kjøre [emoji7]

Men vurdere nå kjøpe meg ny vogn. Å har denne gang sett på emmaljunga mondial deluxe.
Er den god?
Noen andre enbefalinger???

Alle turområdene rundt her er grus eller mark


Har emmaljunga mondial deluxe (har valgt de største hjulene)Å er superfornøyd. Ligger godt i vogna, har god plass og vognen er god å trille på alle underlag.

Folk klager på vogna pga at den tar stor plass. Men vi valgte eb vogn for trilling, ikke plass i bilen.
 
Jeg har også mondial Deluxe og er veldig fornøyd!! Veldig god demping, praktisk og barnet har god plass så den kan brukes lenge. Også er den jo knallfin å se på!

Eneste jeg synes er dumt med den er at den knirker litt i understellet.... har smørt med olje, men den bråker fortsatt litt. Noen som evt har tips??
 
Har god plass i bilen her [emoji85] triller for tiden babyjogger understellet inn i bilen å tilter bare håndtaket litt ned å setter bagen på siden av å har fremdeles plass til handleposer å slikt [emoji85][emoji85] å kan jo bruke babyjoggeren når vi skal i butikker og slikt , å heller bruke emmaljunga feks når jeg går turer her hjemme. For her er det mark og grus over alt. Bondelandet lenge leve [emoji85][emoji23]
Vil du si at 4500 er dyrt for en fint brukt 2015 vogn?

Vi betalte nok muligens litt mye for vår. Gå 6500kr mener jeg for en pent brukt 2015 Edge duo og Mondial er vel litt dyrere originalt tror jeg. Kjør på sier nå jeg ;)
 
Vi har Britax go big og er veldig fornøyd. God plass, lett å legge sammen og meget hod demping :)
Enig! Har samme vogn og er kjempe fornøyd :)
Med førstemann hadde eg ein stor trang for å prøve mange forskjellige vogner, blei aldri heilt fornøyd. Men denne gangen er eg virkelig fornøyd med den eg har..
 
Vi betalte nok muligens litt mye for vår. Gå 6500kr mener jeg for en pent brukt 2015 Edge duo og Mondial er vel litt dyrere originalt tror jeg. Kjør på sier nå jeg ;)
Mondial og Edge duo koster det samme og er samme vogn, vare forskjellig tekstil/design :)
 
Har foresten med Deluxe understellet (klassisk med de største hjulene) og anbefaler det varmt.

Fire faste store lufthjul og god demping og vogna triller av seg selv :)
 
Da er ny vogn handla
Blir en liten tilvenningsfase tror jeg babyjoggeren er jo bare dra i en tau så er den slått sammen hehe, så var den lavere denne nye vogna enn babyjoggeren.
Men satser på det blir mye mer behagelige turer.
Satser bare på at mannen ikke slutter å trille henne nå pga vogna er rosa blir nok en fin overraskelse når han kommer hjem fra himavernsøvelse
 
Back
Topp