Vogn

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hvilken vogn kjøpte dere til babyen? Har dere vært og er dere fornøyd? Hvis ikke, har dere byttet den/kjøpt ny eller bruker dere den likevel? Hadde dere valgt annerledes når dere vet det dere vet nå? Skal dere ta vare på den til neste barn eller blir den solgt?
 
Kjøpte emmaljunga super nitro (kun sportsvogn) på salg i Danmark, så kjøpte vi bag her hjemme (super viking). Veldig fornøyd med understellet og baggen, men sportsdelen ble for tung og stor. Dermed har vi kjøpt super viking sportsdel og. Den er vi veldig fornøyd med [emoji4]

Vi har og fått et understell av en kollega (emmaljunga det og), som vi har i kjelleren. Tenker dette er fint å ha stående i barnehagen med den sportsdelen vi ikke bruker når den tid kommer.

Samboeren har gått til innkjøp av en joggevogn, Bob revolution. Denne er helt super på litt annet terreng, og den tar ganske liten plass i bilen [emoji4]

Glemte nesten at vi har kjøpt reisevogn og [emoji85] Baby jogger city tour. Den kan tas med som håndbaggasje på fly, er veldig lett og tar liten plass [emoji4] Denne har vi ikke testet enda, men kommer nok til å bli brukt på ferie, kjøpesenter, om vi skal en tur på hytten (på fjellet, så ikke så mye trillemuligheter).

Vi skal ikke ha flere barn, så alle vognene kommer til å bli solgt etterpå [emoji4]
 
Vi har brukt samme vogn til han som vi brukte til frøkna. Easywalker sky, og er greit fornøyd :) vi kjøpte også en billig søskenvogn, da vi ikke visste hvor mye den skulle bli brukt. Men den er blitt brukt MYE, og skulle gjerne kjøpt en ny da det er flere ting som skranter litt på den :p men den er nok ikke samboer med på :hilarious:
 
Kjøpte brio(Britax) go next ny til storebror ble født, den har vi også nå og er hovedvogna. Er superfornøyd med den så den blir ikke byttet ut. Kjøpte en trille når storebroren var rundt året, men den skal selges nå, og så har jeg avtalt å kjøpe en Britax b motion 4 plus av en kollega etter helga. Hsr bestandig hatt lyst på den, og tanken er at den skal brukes til storebror de ekstremt få gangene vi trenger vogn til han og ha som en ekstra vogn når lille blir større. Også har vi en easywalker som vi kjøpte brukt som har vært og skal bli barnehagevogn. Og en trille som står i leiligheten på Tenerife:p alle blir solgt når vi er ferdig med vognperioden nå da vi ikke skal ha flere:)
 
Jeg har kjøpt ny og elsker den nye vogna. Easywalker mosey+ :) emmaljunga vognen skal brukes i Bhg som sovevogn pga størrelsen :)
 
Starta med Emmaljunga Edge duo, super fornøyd med vognen men viste jeg hata sportsdelen før vi tok den i bruk:bag: Solgte den mens jeg kunne få igjen nesten det jeg betalte.
Kjøpte bugaboo buffalo, digger den som vi gjorde med camelonen til storebroren. Savner kanskje litt demping og vurderer å kjøpe runner:angelic:
Problemet med bugaboo er at jeg er så fornøyd at jeg ikke får kjøpt andre vogner:hilarious:

Her blir alt solgt når vi er ferdig med den, blir ikke mer smått i huset. Hadde uansett solgt den pga endringer og forbedringer innen vognverden.
 
Vi er superfornøyd med vogna. Visste den ville bli mindre (ta mindre plass) i bilen når bag-perioden er ferdig. Nå slås hele vognen sammen ved å dra i et håndtak. Gode sittestillinger og sovestilling. God lufting, genial å trille og lett å løfte. Pga revmatismen min kan jeg ikke ha en vogn jeg ikke greier løfte så det utgjorde en stor greie når vi skulle velge vogn. Vil ha samme vogn til sovebogn i bhg og vurderer å kjøpe en til et par tusen brukt for da kan vi bruke den til flere barn i bhg. Litt grunnet at lille er så nøye på hvor hun sover osv så redd det blir kaos når hun skal sove i en annen type vogn.
 
Vi har bugaboo buffalo.
Veldig fornøyd med den.
Liggedelen er litt stor i bilen, men nå har vi sluttet å bruke den, så ingen problemer.
Vi har planer om å kjøpe en joggevogn i tillegg, men klarer ikke bestemme oss for hvilken helt enda.
Kommer til å beholde den vi har. :)
 
Har ei Emmaljunga Edge Duo som vi kjøpte ny til eldstebroren i 2013 og den har mellomste brukt og nå minstemann:) Veldig fornøyd:)
 
Vi er superfornøyd med vogna. Visste den ville bli mindre (ta mindre plass) i bilen når bag-perioden er ferdig. Nå slås hele vognen sammen ved å dra i et håndtak. Gode sittestillinger og sovestilling. God lufting, genial å trille og lett å løfte. Pga revmatismen min kan jeg ikke ha en vogn jeg ikke greier løfte så det utgjorde en stor greie når vi skulle velge vogn. Vil ha samme vogn til sovebogn i bhg og vurderer å kjøpe en til et par tusen brukt for da kan vi bruke den til flere barn i bhg. Litt grunnet at lille er så nøye på hvor hun sover osv så redd det blir kaos når hun skal sove i en annen type vogn.
Hvilken vogn har dere?? [emoji4]
 
Vi kjøpte emmaljunga super viking outdoor. Veldig fornøyd med bagdelen, men litt usikker på liggestillingen på sportsdelen, da lille henger til en side når hun sover. Men mulig hun liker det sånn, klager ikke. Har kjøpt meg en tfk multi x bag i dag, og skal låne vognen til en venninne, slik jeg kan prøve den. Må ha en vogn med håndbrems, siden jeg har store problemer med knærne.
 
Back
Topp