Vogn

Carolinea90

Første møte med forumet
Har begynt å titte på vogner. Bor såpass til at vi har behov for en vogn som egner seg bra i terreng. Da fikk jeg opp bl.a. Emmaljunga sin super nitro. Noen som har no erfaring med denne? Er den så god i terreng, snø osv som det står? [emoji4]

Vedlegg

• Screenshot_20170708-110146.png
    Screenshot_20170708-110146.png
    141,7 KB · Visninger: 80
Vil du ha en skikkelig god vogn på terreng velger du Bob revolution pro, den har terreng sykkeldemping [emoji2]

Spørs litt hvilket terreng, ikke den beste å bruke i skogen men ellers er vi strålende fornøyd med vår emmaljunga super nitro

Emmaljunga edge med sportsunderstell :)

oooooough den er aaaaaaaamaaaaaaaazing, jeg har emmaljunga nitro, den har mindre hjul fremme enn super nitro og den er helt :smiley-bounce016:talk017:Heartbigred:Heartblue:Heartpink:Heartred:love7:love7:notworthy:notworthy:notworthy:wav

Ja emmaljunga er super! Bor seøv midt i gokk [emoji23] har emmaljunga edge med outdoorhujul og den kommer frem OVERALT[emoji5] har prøvd det meste, både bugaboo og stokke men ingen måler seg med emmaljunga med outdoorhjul[emoji5]

Vil du ha en skikkelig god vogn på terreng velger du Bob revolution pro, den har terreng sykkeldemping [emoji2]

Vi ble anbefalt denne i butikk, men den var uaktuell for meg/oss da sportsvogndelen ikke kan snus.
Vi endte opp med emmaljunga super nitro, men har ikke fått testet den enda da mini fortsatt er i magen.

Vi ble anbefalt denne i butikk, men den var uaktuell for meg/oss da sportsvogndelen ikke kan snus.
Vi endte opp med emmaljunga super nitro, men har ikke fått testet den enda da mini fortsatt er i magen.
Vi har denne til eldste og siden det er tak en kan se igjennom har det ikke vært noe problem, min erfaring er at de liker å se hva som kommer, og vi ser jo selv fremover og sier kanskje der kommer en hund og er barnet vendt mot oss så ser de jo ikke hunden med mindre den passerer :) Så vi er strålende fornøyd, hadde det ikke vært for at han fortsatt bruker vogn hadde vi brukt denne til minste, men har ikke plass til to Bob vogner i den lille italienske bilen vår :)

Vi har denne til eldste og siden det er tak en kan se igjennom har det ikke vært noe problem, min erfaring er at de liker å se hva som kommer, og vi ser jo selv fremover og sier kanskje der kommer en hund og er barnet vendt mot oss så ser de jo ikke hunden med mindre den passerer :) Så vi er strålende fornøyd, hadde det ikke vært for at han fortsatt bruker vogn hadde vi brukt denne til minste, men har ikke plass til to Bob vogner i den lille italienske bilen vår :)

Det der er veldig varierende fra barn til barn! Min minste har første nå 17mnd begynt å like å følge med! Før det var det krise om hu var vendt fra oss!

Super nitro er helt fantastisk [emoji4] bare pass på å kjøp med lufthjul.. eccohjulene gjør den litt ting å trille når barnet blir større og tyngre [emoji4]

Jeg brukte Super Nitro på asfalt, grus og skogsvei, helt super når man låser hjulene :) Jeg valgte punkteringsfrie hjul.
På asfalt og kjøpesenter har jeg til gode å prøvekjøre en vogn som er bedre! Nå er den en bhgvogn og er like flott og fin. Her hjemme har jeg en Babyjogger City elite og den er god, men Super Nitro er bare fantastisk!

Det der er veldig varierende fra barn til barn! Min minste har første nå 17mnd begynt å like å følge med! Før det var det krise om hu var vendt fra oss!
Selvfølgelig varier det fra barn til barn Var erfaring er at det har gått supert :)

Back
Topp