Vogn?

Hønemoor1

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Har dere bestemt dere for vogn? Vi har prøvd å orientere oss i jungelen og siden vi begge er ganske høye (jeg 175cm og bf 195), måtte vi ha en vogn som passer dette. Stokke-vognen så fin ut med tanke på det [emoji5] da vi kom på babyshop overbeviste en superflink selger oss om uppababy, fy søren så praktisk!! Ikke like fin som Stokke da [emoji30] vi får tenke litt. Hva har dere sett på? [emoji173]

Vi aner ikke hva vi skal se etter.
Vi må ha tvillingvogn, og som dere er vi begge høye (1,71 og 1,93) har ikke tenkt på at det hadde noe å si før du sa det nå....

Om det er noen som har et godt tvillingvogn tips tar jeg det gjerne :happy:

Vi aner ikke hva vi skal se etter.
Vi må ha tvillingvogn, og som dere er vi begge høye (1,71 og 1,93) har ikke tenkt på at det hadde noe å si før du sa det nå....

Om det er noen som har et godt tvillingvogn tips tar jeg det gjerne :happy:

Vi tenkte heller ikke på det før vi så på en vogn som tre av venninnene mine har; buffaloo buggaboo. Men det så ut som han gikk med en dukkevogn og i tillegg kom til å få kink hver gang han bøyde seg så langt ned [emoji28]

Jeg er veldig usikker på om vi skal ha en vogn til eller ikke. Og såfall om vi skal ha søskenvogn eller bare en vanlig vogn til [emoji4] valgets kvaler

Vi har en Emmaljunga City Cross, som funket veldig bra sist, og sikkert vil gjøre jobben denne gangen og. Selv om tanken på en ny er jo absolutt tilstede ;)

Vi har akkurat kjøpt Emmaljunga Mondial deluxe 2017 modellen... så ble vi gravid.. lurer på om jeg trenger søskenvogn... Det hadde vært praktisk da snupoa ennå sover dupp (og forhåpentligvis sover dupp når babyen kommer også) sånn at de kan sove når vi er ute. [emoji53] hmm, må tenke litt på det

Er helt i villrede selv! Eneste som er bestemt er at vi vil ha 4 faste hjul. Vi er ganske gjennomsnittlige høye (171 og 186) men vi har ikke prøvd noe enda. Sikler på emmaljunga City cross og Silver cross sleepover elegance:)

Vi har akkurat kjøpt Emmaljunga Mondial deluxe 2017 modellen... så ble vi gravid.. lurer på om jeg trenger søskenvogn... Det hadde vært praktisk da snupoa ennå sover dupp (og forhåpentligvis sover dupp når babyen kommer også) sånn at de kan sove når vi er ute. [emoji53] hmm, må tenke litt på det
Hvor mange mnd eller år blir det mellom dine? [emoji4]siden du tenker på søskenvogn[emoji4]

Har sett på div vogner på nett, deriblant uppababy og stokke. Tør ikke dra i butikk enda [emoji23] Jeg gleder meg litt til å kikke mer på vogn og sette opp skjema for og imot og ting på de forskjellige vognene [emoji4]

Er så usikker. Har babyjogger city elite så vurderer å gjøre det enkelt og bare kjøpe bag til den. Men så hadde det jo vært gøy med ny vogn også da! Sikler sånn på stokke trailz på jobb, men den blir alt for stor for meg siden jeg er såpass lav :(
Har også vært innom tanken på bugaboo donkey da jeg også vil kunne bruke den som søskenvogn om det blir nødvendig. Men så fyller datteren min 3 år i desember så er usikker på hvor mye lengre hun vil sitte i vogn.

Tenkte først babyjogger, men den kan jo ikke vendes mot den som triller, derfor utgår den :-( 98% sikker på at det blir Stokke Trailz, hvis ikke det kommer noe nytt innen oktober da [emoji4]

Er så usikker. Har babyjogger city elite så vurderer å gjøre det enkelt og bare kjøpe bag til den. Men så hadde det jo vært gøy med ny vogn også da! Sikler sånn på stokke trailz på jobb, men den blir alt for stor for meg siden jeg er såpass lav :(
Har også vært innom tanken på bugaboo donkey da jeg også vil kunne bruke den som søskenvogn om det blir nødvendig. Men så fyller datteren min 3 år i desember så er usikker på hvor mye lengre hun vil sitte i vogn.
fornøyd med den? jeg ble forelsket i babyjogger forrige svangerskap. hadde to city mini (enkel og dobbel). vi var å kikket på vogb her en dagen og kjæresten var helt enig i at den var den kjekkeste. vi syntes faktisk stokke og bugaboo ble litt for "skranglete" og "se på meg. jeg har så fin vogn" [emoji85] beklager om det fornørmer noen nå, ikke meningen for de er fine, men babyjogger virker mer solid. i våre øyne. smaken er som baken [emoji28]
uppabany har jeg aldri hørt om. nytt?

Vi kommer til å kjøpe Stokke Trailz. Synes det er så praktisk å ha bagen så høyt, god plass i bagen, og god plass under. Også er den veldig fin :D

Også har Stokke sin sportsdel hardplast der føttene er, og det er det ikke alle vogner som har. Veldig upraktisk med lyst stoff der de sitter og sparker med sko.

fornøyd med den? jeg ble forelsket i babyjogger forrige svangerskap. hadde to city mini (enkel og dobbel). vi var å kikket på vogb her en dagen og kjæresten var helt enig i at den var den kjekkeste. vi syntes faktisk stokke og bugaboo ble litt for "skranglete" og "se på meg. jeg har så fin vogn" [emoji85] beklager om det fornørmer noen nå, ikke meningen for de er fine, men babyjogger virker mer solid. i våre øyne. smaken er som baken [emoji28]
Jeg er veldig fornøyd med babyjogger! Fantastisk lett og god vogn å trille. Stort pluss at den tar liten plass, er enkel å legge sammen og har punkteringsfri hjul. Jeg elsker den! Men det eneste jeg savner er muligheten til å kunne ha barnet vent mot meg. Spesielt når de er så små og nettopp har vokst ut av bagen. Det er derfor jeg er innom tanken på en annen vogn jeg kan bruke det første året.

Ja, Uppababy er ganske ny i Norge. Egentlig amerikansk tror jeg. Ser fin ut på bilder på nett, men aner ikke om den funker irl og tåler norsk vinter.

Back
Topp