Vogn.

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hvilken vogn har du nå?
Ser ut som om at vi må kjøpe ny vogn :o ikke helt med i regning. Men vogna mary bruker som sovevogn er bare 90 cm lang så den begynne å bli knapp.
Jeg har en by vogn å men den har ikke noe demping og hun sover ikke så godt i denne. Så tenker å selge begge for å kjøpe en ny. Men lurer da på hvilken. Så da lurer jeg på hvilken vogn har du og er du fornøyd med den:)

Har emmaljunga city cross som sovevogn i barnehagen - storfornøyd :)
Ellers bruker vi en brio happy duo

Å hvordan er kalesjen? Er det mørkt inni? Eller kommer det mye lys inn, da den på bildene ser ut til å ha netting i midten.:)

Det blir ganske mørkt, den går laaaangt ned. På vår er det en "luke" over nettingen som vi kan brette over.

5c1fbb0145c4cf9688e5c4916f9a0714.jpg

Vår ligger i bilen, så lånte ett bilde fra Google. Du ser det så vidt på bildet der. Googla den med tre hjul, og den har helt annen kalesje enn vår har.

Har emmaljunga mondial de lux:) sitter fint i sportsdelen. Skal ha en annen vogn til barnehagen :)

Vi bruker to. En i bhg for å sove og andre for turer; den jeg liker best er Bj City Elite - og ungen elsker den. Den andre er en Zero2four Bangkok, helt ok men ikke på lang så god å trille [emoji14]

Vi bruker to. En i bhg for å sove og andre for turer; den jeg liker best er Bj City Elite - og ungen elsker den. Den andre er en Zero2four Bangkok, helt ok men ikke på lang så god å trille [emoji14]
Kikker på bj men den er mye dyrere enn jeg har råd til ny. Ser på den brukt. Men liker også britax sin:)

Solgt unna og gitt vekk de fleste;) i barnehagen nå har hun jedo duo royal og fornøyd med den. vil ikke sitte i vogn i grunn. Men vært fornøyd med både emmaljunga og Brio også.

Vi har Emmaljunga Edge. Veldig fornøyd med den og god å trille, men begynner å bli bittelitt lei av å lempe den inn og ut av bilen til barnehagen. Den står i barnehagen fra mandag til fredag, men har veldig lyst til å kjøpe en ny sovevogn.

Hvordan er disse vognene dere nevner i lengden? Jeg har en ganske lang (og bred :rolleyes:) unge, føler emmaljungaen begynner å bli litt kort allerede.

Det kokket synes ikke på bildene på barnashus. Så får dra inn å se på den en dag. For da blir den jo mørk:) liker vogna og da kan jeg kjøpe ny:)

Den er helt, helt fantastisk altså! Kjempegod å trille, lett å ha med seg, god plass, fine seler og bra kalesje :)

Var å kikka i går. Liker britax b-motion 4 pluss men skal se på babytravel jogger et eller annet til uka hos ei.
Har ikke dårlig tid. Vogna holder til sommerne:)
Liker babyjogger å men kan jo ikke løfte opp fotenden og det må jeg kunne

Var å kikka i går. Liker britax b-motion 4 pluss men skal se på babytravel jogger et eller annet til uka hos ei.
Har ikke dårlig tid. Vogna holder til sommerne:)
Liker babyjogger å men kan jo ikke løfte opp fotenden og det må jeg kunne
Godt du ikke har det travelt. Vi har hatt babyjogger

Back
Topp