Snartmammatil_3
Glad i forumet
Har helt vogndilla om dagen. Stopper folk med barnevogn på gata for å spørre hva slags merke de har stadig vekk...#nofilter noen som har hatt viper 4s tidligere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får nok mange muligheter til det! Er deg god plass under vogna til varer og diverse? Kan sportsdelen legges helt ned? Mange spm. HerNei det har jeg ikke prøvd enda. Men syns ikke det ser ut til å bli noe problem
Spesielt ikke da den kan ta så liten plass om man vil og har tid til å ta av bagen, som heller ikke er vanskelig.
Tenkte ikke på å prøve den i bilen, må nesten gjøre det snart![]()

Nei det har jeg ikke prøvd enda. Men syns ikke det ser ut til å bli noe problem![]()
Spesielt ikke da den kan ta så liten plass om man vil og har tid til å ta av bagen, som heller ikke er vanskelig.
Tenkte ikke på å prøve den i bilen, må nesten gjøre det snart![]()
Tror ikke det følger med regntrekk. Myggnetting er visst integrert i kalesjen!Hvor kjøpte dere den? Finner den bare på jollyroom, men det står ikke noe om myggnetting og regntrekk følger med?! Ble skikkelig gira på den jeg nå![]()
Hvor kjøpte dere den? Finner den bare på jollyroom, men det står ikke noe om myggnetting og regntrekk følger med?! Ble skikkelig gira på den jeg nå![]()
Vi kjøpte den på jollyroom. Regntrekk og myggnetting er ikke med. Ett lite ett i kalasjen til bagdelen. (veldig praktisk,myggnetting)
Det står også at fotposen ikke er med, det var den, den og stellebag![]()
Klarte ikke vente på svar, så har allerede kjøpt den![]()