Vogn

Snartmammatil_3

Glad i forumet
Har helt vogndilla om dagen. Stopper folk med barnevogn på gata for å spørre hva slags merke de har stadig vekk...#nofilter noen som har hatt viper 4s tidligere?

Har ingen tidligere erfaringer med den vogna, men vi valgte å kjøpe den :D Veldig fin og veldig praktisk :D
Har prøve trilla den rundt her hjemme, kjempe god :D
Så håper jeg er like fornøyd da jeg skal bruke den med bebisen <3

Nei det har jeg ikke prøvd enda. Men syns ikke det ser ut til å bli noe problem :)
Spesielt ikke da den kan ta så liten plass om man vil og har tid til å ta av bagen, som heller ikke er vanskelig.:)
Tenkte ikke på å prøve den i bilen, må nesten gjøre det snart ;)

Nei det har jeg ikke prøvd enda. Men syns ikke det ser ut til å bli noe problem :)
Spesielt ikke da den kan ta så liten plass om man vil og har tid til å ta av bagen, som heller ikke er vanskelig.:)
Du får nok mange muligheter til det! Er deg god plass under vogna til varer og diverse? Kan sportsdelen legges helt ned? Mange spm. Her:joyful:

Hvor kjøpte dere den? Finner den bare på jollyroom, men det står ikke noe om myggnetting og regntrekk følger med?! Ble skikkelig gira på den jeg nå :)

Hvor kjøpte dere den? Finner den bare på jollyroom, men det står ikke noe om myggnetting og regntrekk følger med?! Ble skikkelig gira på den jeg nå :)

Vi kjøpte den på jollyroom. Regntrekk og myggnetting er ikke med. Ett lite ett i kalasjen til bagdelen. (veldig praktisk,myggnetting)
Det står også at fotposen ikke er med, det var den, den og stellebag ;)

Back
Topp