Vogn

iGnite

Forelsket i forumet
Vi har en Emmaljunga Mondial De Luxe. Vognbag og sportsdel. Nå har jeg tenkt litt.. barnehage? Ser ikke helt for meg den som en barnehagevogn. Han skal ikke begynne før han nærmer seg 1,5-2 år.

Hvor mange vogner har du? Hvilken vogn har du? Hvor fornøyd er du? :)

Hva tenker du på med at den ikke egner seg?
Jeg brukte emmaljunga city cross som barnehagevogn og den var god å bruke :) anbefaler i hvertfall 4 hjul. Eldste hadde en 3 hjuling en gang og den veltet :(

Men om du er redd den blir ødelagt kan du kjøpe en rimelig en på finn :) med 4 hjul.

Har Stokke trailz og er ekstremt fornøyd.:) trenger ikke flere vogner.
Min blir 1 år og 9 mnd før han begynner i barnehage og tenker da å bruke en simovogn jeg har stående etter storebroren.:)

Hva tenker du på med at den ikke egner seg?
Jeg brukte emmaljunga city cross som barnehagevogn og den var god å bruke :) anbefaler i hvertfall 4 hjul. Eldste hadde en 3 hjuling en gang og den veltet :(

Men om du er redd den blir ødelagt kan du kjøpe en rimelig en på finn :) med 4 hjul.
Føler vognen er litt mer pyntelig og hverdagslig en barnehagemateriale :p den er grå med hvitt sånn skinn. 3 hjul kommer ikke på tale! :o litt skrekken da jeg har sett en vogn velte med fastspent unge i :(

Vi har også mondial deluxe :) har arva en Simovogn vi skal bruke i bhg, hvis ikke hadde jeg kjøpt en brukt på Finn :)

Føler vognen er litt mer pyntelig og hverdagslig en barnehagemateriale :p den er grå med hvitt sånn skinn. 3 hjul kommer ikke på tale! :eek: litt skrekken da jeg har sett en vogn velte med fastspent unge i :(
Ja, det kan være skummelt med 3 hjul sånn sett. Skjønner :) Vår vogn ble ganske slitt av å stå i barnehagen så du har jo helt rett :) Men får rimelige vogner på finn, da.

Vi har bugaboo buffalo. Sinnsykt fornøyd. Så lett å trille og elsker at kalesjen kan dras langt ned ift sol og uvær!

Har også Babyzen yoyo+ som reisevogn/når bilen er full vogn:) Kjempefornøyd med den og.

Vogn i barnehage har jeg ikke tenkt på. Må først få en plass. Det skal ikke stå på vognen:p

Vi har mountain buggy med 3 hjul, veldig fornøyd. Mini kommer til å være ganske stor før han begynner i bhg men tror vi må kjøpe en ekstravogn på finn eller noe

Vi har en vogn foreløpig, men kommer til å kjøpe sovevogn til barnehagen. Syns vogna er altfor dyr og fin til å stå i barnehagen!

Back
Topp