Vogn

Gullis!

Elsker forumet
Klarer ikke å bestemme meg for vogn denne gangen. Hvilken vogn har dere? Hadde egentlig bestemt meg for å ikke ha Stokke vogn, men så så jeg Stokke scoot sin. De sier man kan bruke den fra nyfødt, men kjenner jeg er litt skeptisk. Har hatt Simo til de to andre, så skal hvertfall ha en nett vogn denne gangen.

Vi har kjøpt Babyjogger City Elite, mest for jeg ønsker en vogn som tåler og gå litt utfor asfalt, syns 4hjuls vognene er store og uhamslige, åsså passer denne vognen inn på siden sv bikkjeburet i bilen :p

Vi har Mountain buggy urban jungle. Verdens letteste vogn å løfte inn og ut av bilen og VELDIG god å trille ❤️

Har hatt bugaboo buffalo, og elsket den. Siden lille jenta vår bare er 1. År, har vi byttet til Donkey :)

Last edited:
Vi har TFK Jogster Twist. Liker den godt. God bag, stor og romslig sportsvogndel med full liggestilling og god plass til å både sitte og sove når de blir store. Med MultiX-bagen, er vogna perfekt! Da har man barnet vendt mot seg til ca 18mnd. Var kjempe fornøyd med forrige og gleder meg til å bruke den igjen.
Lykke til med valget! ;)

Ville først ha Stokke Trailz, men ei venninne som har den sa det var endel ting hun irriterte seg over, så nå går vi for Mountain Buggy Urban Jungle!

Har en Simo kombi-vogn. Ble anbefalt merket av mange, og fikk den superbillig så da slo jeg til! :)

Har kjøpt Bugaboo Donkey, siden legen vil at vi skal begynne å tenke på nr to relativt fort etter at vi har fått nr en. Bugaboo Donkey kan brukes både som singelvogn og søskenvogn/tvillingvogn :-) bedre å være føre var enn å måtte kjøpe ny vogn om et år igjen...

Kan jeg spørre hva hun irriterte seg over med den? Har nemlig kjøpt samme..
Var blant annet litenmellomrom mellom hjulene og skjermene eller noe, så satte seg ofte fast småstein og spesielt snø på vinteren som hun måte børste bort for å komme seg videre.. Så var det noe med skjermen (at den ikke dekte ordentlig/måtte holde den fast hvis det blåste mye for ellers blåste den ned), og så sa hun at understellet trengtes mye vedlikehold, og kombinasjonen plast/stål gjorde at det knirket veldig mye. Og noen småting til, men husker ikke helt.. Men kan jo hende at noe av dette bare var tilfeldig på hennes vogn, men gjorde sitt til at jeg ikke ble overbevist, hater å irritere meg over sånne småting;)

Har også emmaljunga Edge duo, knallfornøyd!

Hentet på butikken på fredag. Ble svart Emmaljunga Edge Duo :)

Back
Topp