Vogn

Fru87

Betatt av forumet
i dag hadde de -20% på barnevogner + gratis vognpose om du kjøpte vogn for over 6000.
Da klarte jeg ikke vente lenger. Jeg fikk handlet den vognen jeg har gått og ønsket meg. Stokke Trailz.
Jeg er såååå fornøyd :-D
Syns egentligt det var ganske tidligt, Men kunne ikke dy meg når det var så bra tilbud :-D
Noen andre som har kjøpt vogn?
 
Stokke trailz ser kjempebra ut! :) Snust litt på den eg og.. :p en smule vogngal..! ;) men kjøpte ny vogn i September :) Emmaljunga superviking, så mangler bare bag :) :)
 
i dag hadde de -20% på barnevogner + gratis vognpose om du kjøpte vogn for over 6000.
Da klarte jeg ikke vente lenger. Jeg fikk handlet den vognen jeg har gått og ønsket meg. Stokke Trailz.
Jeg er såååå fornøyd :-D
Syns egentligt det var ganske tidligt, Men kunne ikke dy meg når det var så bra tilbud :-D
Noen andre som har kjøpt vogn?

Den har jeg kikka på også! Er så fin!Fikk du med både sportsdel og liggedel?
 
Tilbude var bare for lagervarer. Å sportsdelen var de tom for. Så det ble bare liggedelen. Så får jeg kjøpe sportsdel senere
 
jeg har litt lyst på en stokke trailz selv. men jeg har siklet på emaljunga siden jeg ønsket å bli gravid (igjen). Før hadde jeg silvercross <3
 
Jeg har lite peil på vogner, og har bare lyst på en som funker.

Satser på å finne en brukt en på Finn.

Men skal prøve å se etter en
- med bag og sittedel (er det det som heter duo? Eller er duo det samme som søsken-/tvillingvogn?)
- med lufthjul som tåler litt snø og terreng
- som er lett å manøvrere, men samtidig stabil
- hvor sittedelen kan snus begge veier
- som er kompatibel med bilsete

Andre ting man bør tenke på?

Er det lurt med to? Mannen mener vi bør ha en til terreng og grusveier her hvor vi bor ute på landet, og en liten og manøvrerbar til by- og butikkturer.
 
Jeg har også kjøpt stokke trailz! Super god vogn :D jeg fikk 25% på den når jeg bestilte, så jeg brydde meg ikke om at det var tidlig!
 
Jeg skal ha emmaljunga super Nitro :) sparer 2000 kr på å kjøpe den i Karlstad ;-) så blir Sverige tur på meg på nyåret
 
i dag hadde de -20% på barnevogner + gratis vognpose om du kjøpte vogn for over 6000.
Da klarte jeg ikke vente lenger. Jeg fikk handlet den vognen jeg har gått og ønsket meg. Stokke Trailz.
Jeg er såååå fornøyd :-D
Syns egentligt det var ganske tidligt, Men kunne ikke dy meg når det var så bra tilbud :-D
Noen andre som har kjøpt vogn?

Er det sportsdel til denne vognen?
 
Jeg skal få kjøpe denne av venninna mi <3 <3 <3
 

Vedlegg

  • IMG_22411-2.jpg
    IMG_22411-2.jpg
    744,4 KB · Visninger: 55
Jeg har tenkt til å kjøpe emmaljunga vogn :) men enda litt tidlig for vår del, så venter vel litt med å finne ut hvilken modell som passer oss.
 
Har emmaljunga fra før, elsker den❤️ En fantastisk god og stødig vogn! Anbefales på det sterkeste! Har babyjogger city som trille, knallgod!

Nå når nr 2 kommer skal jeg bruke emmaljunga, men må ha en søskenvogn, usikker på hvilken, men vurderer bugaboo donkey. Noen med kjennskap til den?
 
Back
Topp