vogn?

Jeg har veeeeldig lyst på en SilverCross Elegance, men det er nok bare en drøm. Kommer til å bruke Mountaim Buggy Swift vogna som vi har fra før... Men skulle jeg vinne i Lotto så hadde jeg unnet meg den vogna
 
Emmaljunga Citycross første året, BabyJogger City Mini GT etter det.
 
Har sverget til Emmaljunga på de 3 andre.edge duo som baby og scooter når de ble større,men nå lurer jeg på om jeg kunne tenkt meg å prøve stokke crusi faktisk:happy:
 
Syntes det er vanskelig å finne vogn jeg... Godt jeg har god tid Jeg har lissom sett for meg oppe i hodet hvordan vogna skal være, men har ikke funnet en sånn til nå.
 
Har sverget til Emmaljunga på de 3 andre.edge duo som baby og scooter når de ble større,men nå lurer jeg på om jeg kunne tenkt meg å prøve stokke crusi faktisk:happy:
Titta på Stokke crusi i går. Det var en av de jeg likte best. (Av de som de hadde der jeg var)
 
Har hatt 4 emmaljunga edge duo og sverger til emmaljunga, så denne gangen blir det emmaljunga dobbeltvogn eller stokke trailz med søskensete :-D <3
Sniker fra juni! Var og så på vogner i dag, og de sa at trailz ikke hadde mulighet for søskengreier. Har du sjekka det ut? Finnes det?
 
Virket den romslig i baggdelen?
Hmmm...,, kan jeg skylde på ammetåka alt og si at jeg ikke husker?
Tror ikke jeg titta sååå nøye når jeg var ute. Mest overfladisk for å finne en jeg likte utseende på. Er jo så innmari tidlig å kjøpe vogn ennå for min del.
 
Hmmm...,, kan jeg skylde på ammetåka alt og si at jeg ikke husker?
Tror ikke jeg titta sååå nøye når jeg var ute. Mest overfladisk for å finne en jeg likte utseende på. Er jo så innmari tidlig å kjøpe vogn ennå for min del.
Hahahaha..helt klart ammetåka ;) er jo kjempe tidlig å tenke noe dypere over vognvalg ennå,men morsomt å drømme seg litt bort i alle valgene :happy:
 
Emmaljunga Edge Duo her - ingen planer om å bytte - den er brukt til to barn allerede, og ser tilnærmet ny ut. Tror den blir ekstra bra med augustbaby og, for man trenger fremdeles dun-pose i mars/april, og da begynner jo noen barn å bli ganske store om man skal skvise de ned i en dunpose i en litt liten bag :)
 
Back
Topp