vogn?

4mann

Blir kjent med forumet
hvilken vogn skal dere ha? jeg sverger til babyjogger city elite så blir det dennegangen og :D
 
Må dra å se/prøve den i butikk, men har veeeeldig lyst på Stokke trailz:D
 
Har en Simo kombi stående fra sist... Men har veldig lyst på babyjogger city elite! :-)
 
Har veldig lyst på babyjogger elite. :) Har hatt Emmaljunga før, veldig fornøyd, men ble veldig lei av at de var så tunge og svære..
 
Vi må ha søskenvogn og det er et helt nytt kapittel for oss så vi er helt grønne. Det heller mot Bugaboo Donkey. Liker også beemo søskenvogna.
 
Simo kombi er og blir min favoritt vogn.♡♡♡♡♡♡

Etter 2 barn med simo , kunne ikke vært mer fornøyd. ... Den er perfekt på All føre. Og enkel ♡
 
Her har vi Emmaljunga cross city som ble brukt til nr.1 og 2. Den står helt perfekt, som nytt. Selv om jeg har lyst på en ny vogn, men vi får se om vi får kjøpe ny sportdelen ☺
 
Det blir emmaljunga city cross. Kjempe fornøyd. Og har hatt den til begge ungene. Vi kjøpte ny til lillebror i svart. Og det blir nok den som blir brukt denne gangen også.
 
Vi ha emmaljunga Edge duo fra første, så det blir nok den nå også :)
 
Har hatt 4 emmaljunga edge duo og sverger til emmaljunga, så denne gangen blir det emmaljunga dobbeltvogn eller stokke trailz med søskensete :-D <3
 
Vi har emmaljunga mondial deluxe som skal brukes nå :) Kunne selvfølgelig vært praktisk med en dobbelvogn, men tenker vi får klare oss uten :)
 
Har bugaboo buffalo til min 10mnd gamle datter, men om spiren klamrer seg fast har jeg tenkt til å bytte den inn i bugaboo donkey søskenvogn
 
Har emmaljunga Edge duo etter nr. 1:) Elsker den vogna!
 
Jeg tror jeg skal ha en tfk. Hatt emmaljunga edge duo før, og den var for stor.
Hadde også en mountain buggy, den elsket jeg, men var litt for lang når la den sammen.


Men vogn tørr jeg ikke å kjøpe før rett før termin.
 
Brukte/bruker ikke vogn til førstemann, så da prøver vi lengst ute nå også
 
Me hadde tfk joggster twist med quickfix bagen til førstemann, superfornøyd!!! Anbefaler virkelig tfk joggster twist. Men til neste barn vil eg kjøpe multi x bagen da man kan regulere den til sittestilling og kan derfor ha barnet mot seg lenger:-)
 
Back
Topp