Vogn

Desemberbaby86

Glad i forumet
Desemberglede 2015
I dag har vi vært å bestilt vogn! Det ble Emmaljunga Edge i fargen Lounge grey som jeg har sett på siden starten av. Valgte Duo Combi classic chrome understellet. Gleder meg sånn til å få den om noen uker!! :)

Hvilke vogn har dere andre valgt?

Simo kombi etter storebror - storfornøyd med den vogna, var aldri noe jeg savnet. Så fornøyd at jeg har kjøpt en lik, bare duo, til å ha som sovevogn i barnehage (fikk den for 500 så måtte slå til nå)

Bergsteiger Kombivogn Fra Tyskland ❤️ImageUploadedByBV Forum1442056288.356354.jpg

Her ble det nye brio vogn. Står flatpakket i kjelleren :)

I dag har vi vært å bestilt vogn! Det ble Emmaljunga Edge i fargen Lounge grey som jeg har sett på siden starten av. Valgte Duo Combi classic chrome understellet. Gleder meg sånn til å få den om noen uker!! :)

cc04c012b9dac39961978cc5eacb0f3f
Denne kjøpte jeg (fikk jeg av mamma og pappa) :D får den i uke 45.

Emmaljunga city cross har vi kjøpt :)

Har ikke kjøpt vogn ennå. Satser på å kjøpe brukt, enten simo eller emmaljunga. Gidder ikke gi oppi 10.000 for vogn..

Den er å veldig fin!! Liker de "klassiske" vognene :) De er gjerne litt tyngre og tar litt mer plass enn mange av de andre modellene på markedet, men så er det solide og ikke minst fine vogner da.
Falt for den selv. Er helt forelsket i de klassiske vognene. Tenkte også på at det er vinterbarn jeg venter, så godt med en vogn som er litt robust :)

Simo duo i svart etter storebror, bare pimpet den opp med ny skjerm og fotpose, og en mountain buggy urban jungle som jeg har brukt til begge, den i marineblå bag og svart sportsdel, kjøpt ny skjerm til den også ettersom det var så bleikna og slitt det gamle :) bruker vogn mye vi til lange trilleturer, markatur og tur retur barnehage :)

Svart Stokke Trailz :)
Ser ut som jeg er en av de få som ikke er så begeistret for de store "gamle" klassikerne :P

Vi var å bestilte akkurat samme vogn på onsdag :p Her fikk mannen velge farge og understell, måtte matche farga på bilen vettu ;) Jeg synes mange vogner ser så spinkle ut og jeg ville ikke hatt vår baby liggende ute i slike vogner i trøndersk vintervær, så vi valgte ei solid vogn som er skapt for vær og føre her vi bor ;)

Emmaljunga mondial duo leatherette i grå:-) Kjøpt brukt i uke 12, tidlig ute med den gitt:-) Gleder meg sånn til å ta den i bruk!

Emmaljunga Mondial marineblå og Babyjogger City Elite, begge etter storebror. Og så har jeg søskenvogn fra Mountain Buggy. :)

Back
Topp