Vogn

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Var innom babyshop her om dagen og måtte bare se litt på vogn;)

Her står det mellom å kjøpe bag til TFKen eller ny vogn. Jeg har sett litt på Stokke trailz på nett, men aldri sett den live. Og jeg falt pladask! Den er enda finere i virkeligheten:)

Mannen ønsker seg en med 4 hjul, så da kan det jo hende at han lar seg overtale;)

Etter å ha sett fryktelige resultat av hva et velt med en ustabil 3 hjuling kan gjøre, slår jeg et slag for 4 hjul:-)

Oi! Vi har To trehjulinger (tfk og babyjogger mini gt) men aldri opplevd noe med de. Opplever de som veldig stabile, men er vanskeligere å manøvrere i enkelte tilfeller (høye kanter etc)

Her står vogna klar inne på et rom hos mine foreldre :D Gleder meg sånn til å ta den i bruk :) Ble simo kombi vogn på oss ♥

Vi har bare hatt Simo kombi og elsker den:) Blir mest sannsynlig det til nestemann også :)

Vi har bare hatt Simo kombi og elsker den:) Blir mest sannsynlig det til nestemann også :)
Husk at simo forsvinner fra 2016, og det kan allerede vær vanskelig å få tak i simo. Bare et lite hint :)

Det står i hvert fall en Simo hos Gerd T. Martinsen i Drammen. Mener også at jeg så Simo på Barnas Hus på Buskerud storsenter.
Tips til de som leter :)

Vi har brun Simo Duo og elsker den! <3 Skal ha en lettere vogn i tillegg :)

har bestandig vært imot tre hjul vogn, men denne gangen skal jeg ha det. på testen sto det at den var veldig stabil. blir baby jogger city elite. Iallefall idag har jeg lyst på den :P
Min søster har den og den er helt super! Så enkel å slå opp og ned, og veier nesten ingenting. Den blir nedarvet til oss :-)

Har ikke bare britax kjøpt opp simo da? Vognene blir vel fremdeles?
Vet ikke, de damene på barnebutikkene sa at de er usikker på om simo vognene kom til å være slik de er nå. De trur de vil bli endret på.

Må ha ny vogn da eldste kommer til å bruke sin da nr 2 blir født, og jeg har så sykt lyst på emmaljunga denne gangen.. vogna til eldste er jeg ikkenoe veldig fornøyd med uansett så ny vogn blir det denne gangen :p

Back
Topp