Vogn

Tesa

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Vi fikk vognen som vi hadde ventet på i 2 mnd for ca 2 uker siden, problemet var bare at vognen var ødelagt og ringte selvfølgelig til dem vi bestilte vognen av og sa dette, dem skulle ta det videre med leverandøren og sånn, prblemet er at nå har det gått 2 uker og føler at vi ikke har kommet noe vei hos leverandøren.
Kan jeg krever at dem sender meg en ny vogn så kan dem ta det videre med leverandøren senere? Begynner pg bli rimelig lei hele greiene :@

Vi fikk vognen som vi hadde ventet på i 2 mnd for ca 2 uker siden, problemet var bare at vognen var ødelagt og ringte selvfølgelig til dem vi bestilte vognen av og sa dette, dem skulle ta det videre med leverandøren og sånn, prblemet er at nå har det gått 2 uker og føler at vi ikke har kommet noe vei hos leverandøren.
Kan jeg krever at dem sender meg en ny vogn så kan dem ta det videre med leverandøren senere? Begynner pg bli rimelig lei hele greiene :@

Så vit jeg vet så kan du kreve ny vare hvis den varen du får er ødelagt. Det er selger som skal stå for det. Så får de ta det vidre med levrandør, som du sier selv.
Har dere kjøpt vognen på nett eller i butikk?

Jeg blir veldig nyskjerrig på hvor dere har bestilt vogn jeg.
For dette høres ikke bra ut..

Jeg lurer også på hvor du bestilte... Men de kan ikke bruke 2 nye mnd på vognen i allefall, da synes jeg du skal få den til halv pris!

Hei Tesa. Var det noe feil med vognen fra du fikk den eller ble det feil etterhvert? Hvis feilen var fra start skal du få returnere den umiddelbart. Prøvd å sende på Facebook siden dems? Får raskt svar der.

Hei Tesa. Var det noe feil med vognen fra du fikk den eller ble det feil etterhvert? Hvis feilen var fra start skal du få returnere den umiddelbart. Prøvd å sende på Facebook siden dems? Får raskt svar der.
Det var feil da jeg fikk den, bremse vaieren var ødelagt så vogna har ingen brems, har prøvd det og dem skulle høre videre med har ikke hørt noe mer om det. Venter tydeligvis på hva leverandøren sier

Har du sendt på Facebooksiden også? Når vogna er feil fra start skal de jo ta inn med en gang. Lenge siden du fikk den? De har 30 dagers åpent kjøp :)

Sendte dem et brev på Facebook:) bestilte vogna 23 mai, men fikk den for 2 uker siden så vet ikke når åpent kjøp gikk bort, men vil jo gjerne ha en ny vogn :)

Sendte dem et brev på Facebook:) bestilte vogna 23 mai, men fikk den for 2 uker siden så vet ikke når åpent kjøp gikk bort, men vil jo gjerne ha en ny vogn :)

Kjøpet er vel ikke komplett før du har mottatt varen? Slik ville jeg tolket det iallefall, og regnet med at åpent kjøp gjelder 30 dager fra den dagen vogna kom.

Kjøpet er vel ikke komplett før du har mottatt varen? Slik ville jeg tolket det iallefall, og regnet med at åpent kjøp gjelder 30 dager fra den dagen vogna kom.
Regner med at det er fra jeg hsr motatt varen, skal ringe dem på mandag, ho som sitter på face for mimmis holder visst også på pg titte på saken. Håper dem kan sende en ny vogn på mandag så blir jeg ferdig med det

Back
Topp