Vogn

Selvom citycrossen er liten, syntes jeg den var for stor for mitt bruk. Bagdelen hadde to gjernstenger på innsiden av bagen som ungen kunne slå hodet i. Vogna helte også litt nedover ved hodeenden når jeg ikke hadde stellevesken hengende på håndtaket. Kalesjen som fulgte bagdelen hadde ikke lufting eller myggnetting. Som sportsvogn var selene altfor små når ungen begynte å bli litt større. Kalesjen der var stor og slapp, syntes den så ut som en sopp. Og myggnettingen som tilhørte den, fungerte dårlig. Handlenettet under var også pittelite. Huff, det var det jeg kom på i slengen hvertfall ;) vet at Edgen er mye bedre på mange av disse punktene, men den er altfor stor og tung til mitt bruk!
En sopp vogn faktisk,hehe må le :):)
Hva er forskjell på edge og city cross? Sorry jeg spør mye men har 0 kjennskap til emmaljunga da vi har tfk joggster twist fra før av, så har liksom aldri satt meg inn i noe annet :P

Emmaljunga city cross har vi også til 1. mann. Vi har med myk bag. Den er greiere å bære synes jeg, i hardbaggen ligger ikke baggen i vater når man holder i stroppene, så man må holde armene rundt for å løfte. Jeg synes også at selen er skuffende kort.
Vi kommer nok til å bruke den til nr 2 også men jeg synes den er veldig lav og tung. Spesielt nå som vi bare bruker babyjogger city elite hjemme. Men det er jo en trille og passer ikke for baby.

Emmaljunga city cross har vi også til 1. mann. Vi har med myk bag. Den er greiere å bære synes jeg, i hardbaggen ligger ikke baggen i vater når man holder i stroppene, så man må holde armene rundt for å løfte. Jeg synes også at selen er skuffende kort.
Vi kommer nok til å bruke den til nr 2 også men jeg synes den er veldig lav og tung. Spesielt nå som vi bare bruker babyjogger city elite hjemme. Men det er jo en trille og passer ikke for baby.
Vi bruker også kun city elite trilla nå for tiden, elsker den,men har lyst å ha en vogn der mini kan være vendt mot meg i sportsdelen,og det går ikke i tfk vogna,eller city elite for den saks skyld.
Er city cross veldig lav?har sett noen emmaljunga vogner som er så lave, og både meg å sambo er høye (sambo er 197cm) så ønsker en vogn som er ok i høyden.

City cross - man kan ha håndtaket greit høyt, det går for meg som er 1,78), men usikker på om det vil kjennes ok for høyere, jeg synes ungen ligger så lavt, ligger så langt unna meg syntes jeg.. Vi hadde myk bag, quadrolift.
Vi er egentlig veldig fornøyd totalt sett med emmaljunga :-) men den ble fort sovevogn i bhg ved 1 år.

En sopp vogn faktisk,hehe må le :):)
Hva er forskjell på edge og city cross? Sorry jeg spør mye men har 0 kjennskap til emmaljunga da vi har tfk joggster twist fra før av, så har liksom aldri satt meg inn i noe annet :p
Har ikke satt med helt inn i edgen, men den er vel større, tyngre og mer robust. Sikkert bedre å ta seg frem med i terreng og snø;) vogn er generellt ikke lett. Men den lønner seg hvertfall å sette opp en liste med kriterier og finne en vogn son oppfyller flesteparten av dem ;)

Vi bruker også kun city elite trilla nå for tiden, elsker den,men har lyst å ha en vogn der mini kan være vendt mot meg i sportsdelen,og det går ikke i tfk vogna,eller city elite for den saks skyld.
Er city cross veldig lav?har sett noen emmaljunga vogner som er så lave, og både meg å sambo er høye (sambo er 197cm) så ønsker en vogn som er ok i høyden.
Brio smile er veldig høy :) har bare sportsdelen da, men tipper den blir like høy med bag..

Disse trehjulingene er jo veldig populære, men jeg må jo si at jeg egentlig liker best firehjulingene. Tenker å sjekke litt med hva som er best i test, og plukke noe fra toppen tenker eg. men er mangen år siden jeg har sett på vogner, så har no en god jobb foran meg for å bli "kjent" på nytt med vogner og merker :P

Her har vi babyjogger City elite fra første mann og jeg elsker den. Er nå ute etter en tvillingvogn, så rop ut om noen har kjekke tips.

Noen som har søskenvogn?

Lurer på å skaffe det, siden minsten er 20mnd da :) men lurer også på å bare kjøpe et søskensete å sette oppå bagen istedenfor eller noe, for jeg husker når storesøster var i den alderen, da skulle hun gå selv! :p så tror jeg bare ser an litt behovet etterhvert :)

Men TFK har ei fin søskenvogn syns jeg, twinning twist duo eller noe slikt.. :)

Har forelska meg helt i emmaljunga mondial deluxe med classic chrome understell ❤️

Jeg har en stokke crusi med søskensete som vi blir å bruke nå neste gang også. Er helt forelska i den vogna er noe helt annet enn simo kombi som vi hadde til største iallefall :-P

Vi har emmaljunga mondial duo creme etter storebror :) Gleder meg veldig til å ta den frem igjen :Heartpink

Vi har TFK Joggster twist og har vært veldig fornøyd med den. Vi har en dypbag som funker fint i begynnelsen, og som egentlig skal vare til ungen er 18 mnd gammel, men frøkna vokste ut av den lenge før den tid. Får se hva vi gjør, må ta alt ned rundt juletider og ta en vurdering tenker jeg (så lenge til, men likevel flyr tiden, hehe)

Har emaljunga city cross fra førstemann... Understellet har blitt litt skral så kjøper et nytt understell :)

Så har vi helt enkel svart bag del og svart skinn til den sportsdelen :)
Kjempe fornøyd med den vogna å gleder meg til å bruke den igjen :D

Har dere sett på jollyroom? De har supre vognpakker på salg. Men jeg tør ikke bestille ennå.
Sist hadde jeg en Basson baby roma. Den syntes jeg var super. Stor god bag i begynnelsen, og sportsdel senere :-)
Vet ikke hva jeg vil ha denne gang, men erjo gooood tid ennå :-)

Er utrolig fornøyd med Babyjogger city elite. Har Simo duo som sovevogn i barnehagen. Nå vurderer jeg Babyjogger celect som søskenvogn, ser så genial ut. Simo er en fin sovevogn, men fryktelig tung inn og ut av bilen, og tar stor plass. Men veldig glad i den vogna også.

Jeg skal kjøpe brukt tenkte jeg.. brukte urimelig mye penger på vogn(er) til førstemann, fikk brukt alt til andremann. Solgte det selvfølgelig. For jeg skulle iiiiikke ha fler barn.. :p

Back
Topp