Vogn

memi

Forelsket i forumet
Hei,
Hvilken vogn har dere og er dere fornøyd/misfornøyd ?

Jeg har vogn dilla og har hatt 9 forskjellige vogner til mine 3 unger :-)

Stokke! :-) fornøyd med alt. Ulempe at den er stor hvis man har en liten bil da..

Edge duo. Veldig fornøyd! Men den er også litt stor om man har liten bil. Desto bedre trening i oppoverbakker da! ;)

Har en ny bugaboo buffalo og kjøpt en brukt simo kombi (reservevogn, sovevogn terrasse).

Bugaboo buffalo: kjempefornøyd! Enkel å manøvrere og tar liten plass i bil (stort hundebur i baggasjerom, understell på vogn får plass ved siden av. Bagdel kan klappes sammen). Fint at de svingbare hjulene kan låses. Minus at den ikke har "vugging". Fint med bilstoladapter!

Simo: (ikke testet så lenge) veldig god demping/vugging. Solid! Stor og litt tung å manøvrere, spesielt for meg som ofte går med hund. Tar stor plass sammenlagt.

Stokke crusi, veldig fornøyde! Kjøpte den på 25% rabatt pga butikken skulle ta inn Stokke Scoot, hadde nok kjøpt Scoot hvis ikke. Uansett fornøyd, stor bagdel som er høyt oppe, lett å trille og grei oppbevaring under.

Liker ikke så godt sportsdelen tror jeg, vi må bytte til vinteren og da er den litt åpen syns jeg. Tror vi kjøper en babyjogger City elite da, noen som har den?

Er veldig fornøyd med vår simo kombi. Stor, stødig og herlig å gå lange turer med :) Tar stor plass da, men det går greit med stor bil :)

Har britax agile 4 plus til senere, gleder oss til å ta i bruk den også.

emmaljunga mondial de luxe.. elsker den ;) har svingbare hjul så den er lett å ha med på butikk og med hunden!

tar litt plass i bilen men ikke noe problem det.. synes ikke den er så tung heller jeg

Stokke trailz! Kjempe fornøyd og lett å legge sammen. God å kjøre og kjekt at den er så høy ☺️

Stokke crusi, veldig fornøyde! Kjøpte den på 25% rabatt pga butikken skulle ta inn Stokke Scoot, hadde nok kjøpt Scoot hvis ikke. Uansett fornøyd, stor bagdel som er høyt oppe, lett å trille og grei oppbevaring under.

Liker ikke så godt sportsdelen tror jeg, vi må bytte til vinteren og da er den litt åpen syns jeg. Tror vi kjøper en babyjogger City elite da, noen som har den?
Vi har City Elite og er veldig fornøyd :) Har jo selvsagt ikke prøvd sportsdelen, men det var viktig for oss at vognen er veldig lett i vekt, lett å legge sammen og ta liten plass i bilen. Vi reiser mye kollektivt, så det at den er lett å manøvrere inn og ut av buss/bane etc. er helt klart et stort pluss. Har ikke den største oppbevaringsdelen under vogna, men så blir man flinkere til å ikke pakke med seg alt mulig rart også ;)

Har Bugaboo Cameleon nå. Det er den 28.vogna vi har hatt. 4.barnet dette.
Er forsåvidt fornøyd med den.
Har ikke hatt noen vogner jeg er suuuper fornøyd med :-/

Back
Topp