Vogn

Dolly85

Flørter med forumet
Oktoberskattene 2015
Har begynt å kikke på vogner og lurer på om det er noen som har erfaring med mointain buggy sin vogn og liggedelen på den. Den ser litt liten ut og når barnet fødes i nov trenger den jo vognpose hele tiden mens liggedelen blir brukt. Noen som har erfaring med om den blir for liten?

Har ikke erfaring med den. Jeg går for emmaljunga edge duo. Synes den er fin å stor I baggen!

Last edited:
Har ikke erfaring med baggen, men vi skal ha den nye typen. Hadde den som sportsvogn til jenta vår å elsket vogna :) Kjenner ei som hadde den gamle baggen( den er litt mindre enn 2015 mod) til desemberbarn. Var ikke noe problem det :)

Har hørt mange er fornøyd med den:) vi har selv valgt babyjogger city elite.

Hva er den nye typen? Har den akkurat kommet/skal komme? På komplett.no er det tilbudspakke nå med bag, sportsvogn og solnett for 5000kr, men står ikke hvilken modell det er.
Den nye typen heter luxury collection. baggen er lengre men ett par cm smalere. Fåes i 2 forskjellige farger :)
ImageUploadedByBV Forum1433268610.317438.jpgImageUploadedByBV Forum1433268633.728002.jpg

Har 2009 modellen og den har mitt septemberbarn brukt en hel vinter :) Gikk helt fint det! Han var ca 7 mnd da han fikk sportsedelen, for da var han så ekstremt nysgjerrig. Tror snuppa ble flyttet over i sportsdelen rundt samme tid, i januar/februar. Og de kunne brukt bagen lengre, men valgte å bytte pga nysgjerrighet :)

Jeg har mountain buggy luxury edition, den nyeste, vognbagen er 80cm. Dvs lenger enn bagen jeg hadde til førstemann, Emmaljunga City Cross, og jeg fikk plass til vognpose i den :)

Jeg har mountain buggy luxury edition, den nyeste, vognbagen er 80cm. Dvs lenger enn bagen jeg hadde til førstemann, Emmaljunga City Cross, og jeg fikk plass til vognpose i den :)
Supert! Vet du om det går an bruke luxurybagen på 2013 modellen eller om den bare går til 2015modellen?

Supert! Vet du om det går an bruke luxurybagen på 2013 modellen eller om den bare går til 2015modellen?
Nei, vet ikke helt. Men tipper en butikk som selger vet :) !

MBCCPlus2.png
Her er størrelsen, fra mimmis.no :)

Jeg har kjøpt emmaljunga city cross igjen og har Voksi classic som jeg skal bruke oppi bagen, hadde det til nr 2, han er født i januar, følte ikke at det ble for liten plass da:)

Jeg har kjøpt emmaljunga city cross igjen og har Voksi classic som jeg skal bruke oppi bagen, hadde det til nr 2, han er født i januar, følte ikke at det ble for liten plass da:)
Ok, kjekt å vite. Vi har faktisk vurdert city cross modellen også! Tror baggene til mountain buggy og city cross har ca samme størrelse. Men city kan jo ha vendbar del, men fant ut igår at på den nyeste mountain buggy modellen er det også en vendbar del...

Back
Topp