Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra september gruppa her. Forskjellen på city cross og simo kombi er nærmere 10 kg! City cross er veldig lett. Godt argument hvis du skal opp og ned noen trapper. Har hatt begge deler, city cross er min soleklare favorittDet er så mange som har anbefalt meg emmaljunga city cross. Hva er forskjell på denne og simo? Eller, hva er bea med simo? Det er jo et hav av vogner der ute, umulig å velge
Her blir det brukt simo eller emmaljunga edge duo pga størrelsen på bagdelen. Så slipper vi bytte til sportsdel om høsten/tidlig vinter pga plass.
Emmaljunga sportsdel med det letteste understellet(ikke lufthjul), veier 12,9 kg.Sniker fra september gruppa her. Forskjellen på city cross og simo kombi er nærmere 10 kg! City cross er veldig lett. Godt argument hvis du skal opp og ned noen trapper. Har hatt begge deler, city cross er min soleklare favoritt
Da tok jeg feil. Det er noen år siden jeg sto mellom disse vognene selv. Hadde trapper opp til huset, så vekt var noe av det viktigste for vognvalget. Konkluderte med nærmere 10 kg i forskjell da. Ser på min gamle manual at city cross med city bag står oppført som 11 kg. Men det kan selvfølgelig ha skjedd mye på noen år, på begge vognene. BeklagerEmmaljunga sportsdel med det letteste understellet(ikke lufthjul), veier 12,9 kg.
Simo sportsvogn veier 18,3 kg.
Det blir 5,4 kg forskjell, og det er LANGT fra 10 kg som du opplyser om.
Absolutt Men det er ikke 10 kg nå hvertfallDa tok jeg feil. Det er noen år siden jeg sto mellom disse vognene selv. Hadde trapper opp til huset, så vekt var noe av det viktigste for vognvalget. Konkluderte med nærmere 10 kg i forskjell da. Ser på min gamle manual at city cross med city bag står oppført som 11 kg. Men det kan selvfølgelig ha skjedd mye på noen år, på begge vognene. Beklager