Vogn

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hvet ikkje om dette passer her inne da.
Nå fikk vi en vogn til småen, men demperene på vognen e blitt veldig dårlig, så nå må eg ut å kjøpe ny.
Har tenkt å kjøpe emmaljunga city cross, men vi har ikkje råd til å kjøpe splitta ny vogn.
Har ingen erfaring med emmaljunga i det hele tatt, så lurer på hvilken årsmodell den ikkje bør være under, for at demperene skal tåle litt. Skal begynne å gå mer i terreng. Derfor eg skal bytte vogn.

Veldig fornøyd med emmaljunga. Vi har mondial duo.

Vogna burde vel være så ny som mulig, men gjør sikkert ikke noe om den er 2-3 år så lenge den er pent brukt og har vært på service.

Har ikkje sett så mange due til salgs her i Bergen. Men liker city cross veldig godt da. Har aldri prøvd å kjøre en.
Sett på en som var ny feb 2012.

Har ikkje sett så mange due til salgs her i Bergen. Men liker city cross veldig godt da. Har aldri prøvd å kjøre en.
Sett på en som var ny feb 2012.
City cross er fin den også! 2012 er jo greit da :)

Så lenge vogna er godt tatt vare på av forrige eier så er ikke det noe prob. Jeg solgte min forrige etter å ha brukt den hver dag i 3 år! Han var nesten like god som ny. Hadde den inne hos forhandler for å ta en overhaling før jeg solgte den. Har mobdialen nå, og går i forskjellig terreng med den, og kunne aldri hatt en bedre vogn :) men vet om folk som er like fornøyd med cityen :)

Synes folk skriver så lite om vognene sine bår de ligger de ut på finn.no

Back
Topp