Vogn !!

Mamma til 4

Elsker forumet
Har hatt simo før men denne gangen vil jeg ha emmaljunga. Hva anbefaler dere, står mellom mondial de lux eller city cross men får ikke bestemt mrg og skjønner ikke helt forskjellen !

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ei venninna av meg har den mondial. Hu sa sjøl ette 5 veke at hu ikkje ville valgt den vogno igjen! Veldig stor og tung! Hu må ha understellet i bagasjerommet, og bagen i bakseto for hu får ikkje plass te heila vogno bak.. Då kjøre hu stasjonsvogn.... ;)

Ei venninna av meg har den mondial. Hu sa sjøl ette 5 veke at hu ikkje ville valgt den vogno igjen! Veldig stor og tung! Hu må ha understellet i bagasjerommet, og bagen i bakseto for hu får ikkje plass te heila vogno bak.. Då kjøre hu stasjonsvogn.... ;)
Spørs på stasjonsvogna:) her kunne vi hatt plass til 2stk

Vi har overhodet ikke stasjonsvogn og lite plass i bagasjerommet men får plass til mondial :)

Me har kjøpt city cross, har ingen erfaring med den enda. Virkar veldig bra! Gleder meg til trilleturer :-)
Har og ei tfk joggster twist.. Klarte rett og slett ikkje velga mellom dei to vognene!

vi hadde på forhånd bestemt oss for mondial deluxe, men når vi kom inn i butikken og prøvetrilla den og city cross gikk vi for city cross istedet. begge var gode vogner, men city cross traff bedre våre behov også er vi sikre på at den får plass i de fleste biler :) tror det er omtrent 3-4 kg forskjell på de to? city cross 2015 har kommet med lufthjul i 3 av fargene, marineblå, sort og en annen variant av den sorte.

vi hadde på forhånd bestemt oss for mondial deluxe, men når vi kom inn i butikken og prøvetrilla den og city cross gikk vi for city cross istedet. begge var gode vogner, men city cross traff bedre våre behov også er vi sikre på at den får plass i de fleste biler :) tror det er omtrent 3-4 kg forskjell på de to? city cross 2015 har kommet med lufthjul i 3 av fargene, marineblå, sort og en annen variant av den sorte.
Men er det stor forskjell på baggene ? Jeg vil ha en romslig bag :)

Vi har edge duo med sportsunderstell, og skulle jeg kjøpt ny vogn nå så hadde jeg kjøpt noe som ikke var så stort og tungt;) Ellers veldig fornøyd:)
Blir nok edge duo eller mondial her. Men med et av de lettere understellene :)

Jeg må dra til Tyskland for å se på vogner, så foreløpig har jeg bare sett på hjemmesida til Emmaljunga. Står ikke noe vekt på understellet! Vet du hva som er de lettere? Guriland, er jo så masse å velge i!
Hvorfor må du til tyskland ?

Back
Topp