Vogn

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Har hele tiden sagt at jeg skal ha Edge duo fra Emmaljunga i denne fargen
ImageUploadedByBV Forum1406934555.830670.jpg

Har nå vært inne på www.emmaljunga.no og sniktittet på 2015-mod.
Så nå falt jeg for denne
ImageUploadedByBV Forum1406934603.936209.jpg

❤️ etterlengtet skatt 24/3-15 ❤️

Ikke satt meg inn i vogner, men kikket en gang, og da bet jeg meg merke i den mondial duo eller hvs den het, fra emmaljunga. Hva er forskjellen mellom den og denne?

♡02.03.2015♡

Ikke satt meg inn i vogner, men kikket en gang, og da bet jeg meg merke i den mondial duo eller hvs den het, fra emmaljunga. Hva er forskjellen mellom den og denne?

♡02.03.2015♡
Etter som jeg har forstått, så er forskjellen at Edge er i stoff og mondial i skinn.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Det er syntetskinn på mondial, men jeg har Edge duo i capri creme og er veldig fornøyd! Vurderer å kjøpe til ett super viking understell for å bruke i byen og på kjøpesentre. :) også vil jeg ha en ny bag for der har kommet så mange fine farger! :D

Bruker den der tulletelefonen.

Ønsker meg også Edge duo. :-) liker veldig godt den grå modellen deres. Husker ikke helt hva den heter nå :-) har bestemt meg for å slutte å kikke til uke 12:-p Hehe :-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Har emmaljunga i lyst skinn.. Veldig praktisk og fin! Like fin etter barn nr 1 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har igrunn veldig lyst på City cross jeg. Men tror egentlig vi ender på brio denne gangen... :)

Kjøpte Edge duo, med store svingbare forhjul da jeg fikk min første. Er kjempe fornøyd med den! Fantastisk å bruke både i byen og på tur på grusveier. Kan virkelig annbefales!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Trenger en vogn som er vogn som er stødig, god å trille som egner seg til turer både i byn og i marka. Har to hunder som vi er mye på tur med. Noen med erfaring som har noe å anbefale? =)

Trenger en vogn som er vogn som er stødig, god å trille som egner seg til turer både i byn og i marka. Har to hunder som vi er mye på tur med. Noen med erfaring som har noe å anbefale? =)
Her også. Trenger en som er stødig og god. Har hund som trenger en del lufting :)

Er min første, så vogn må man ha :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
Er min tredje,men siden vi hadde en brukt vogn te minsten så ga vi den videre,så her må vi også ha vogn :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gleder meg så til å begynne å kjøpe inn :) Bare det å vite at ting er i hus :)
Har så lyst å få alt på plass, bare re opp senga, legge klær i stellekommode, gjøre vogn klar, ordne vugge i stua.... Men er jo aaaaaaalt for tidlig. Tenker i slutten av januar gjør jeg ting sånn passe klart.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Back
Topp