Vogn

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
3 hjul eller 4 hjuling?
Noen som har bestemt seg og/eller har erfaring ? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde fire faste hjul, synes det var tungt så jeg bytta over til to svingbare fremhjul.
Trehjuling vill jeg ikke hatt, for da må du ha sportsdelen fra deg. I tillegg virker de mer ustabile syne jeg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
4 faste hjul her!

Ikke aktuelt med 3 hjuling med mindre jeg hadde bodd midt i byen. :)

Bor på landet, og vil ha ei stødig vogn i all slags vær. :)
 
Hadde trehjuling som første vogn med storebror, og var veldig fornøyd med det. Bodde på landet og trillet både landlig og i byen like godt. Gikk også kjempefint i sørpe/snø, men hadde veldig store hjul da. Sportsdelen på den var ikke god da, så da kjøpte jeg meg ny vogn, en firhjuling med fire faste hjul. Er veldig fornøyd med den også, men den er jo ikke like enkel å ha med å gjøre inne på kjøpesenter og lignende som en med svingbare hjul, så skulle egentlig ønske jeg hadde to understell ; )
 
Hadde 4 luft i 2003 og skal ha simo kombi mest sannsynlig denne gangen. Faen for ei behagelig vogn. Testet på baby shop :p
 
Jeg har tre og fire hjul... Synes den med 4hjul er mye bedre å trille, mer stabil og bedre plass i bagen :)
 
Gikk for Emmajunga Super Nitro, 4 store hjul men de fremme er svingbare :)
 
Jeg har hatt både med 3 og 4 hjul og til baby vil jeg anbefale 4 hjul hvis du har tenkt å bruke vognen som sovevogn ute.
Den tar seg best frem på alt slags føre og kan stå stabilt uten konstant tilsyn.

Hadde vogn med 3 hjul fra jentungen var halvannet år til hun sluttet med vogn og den var kjempekjekk bortsett fra at ved mye vind veltet den, selv om jeg stod å holdt i den. 2 ganger skjedde dette og det ga meg en skikkelig støkk. Heldigvis gikk det bra begge ganger og jeg blir med sikkerhet å kjøpe en ny slik når nestemann er "stor nok" :)
 
4 faste :) sime kombi. Utrolig behagelig vogn men stor og jeg har nettopp flyttet litt vekk fra sentrum og blir nå avhengig av buss så er litt nervøs for om det blir mye styr med denne vognen. Kanskje kjøpe en 3 hjul ved siden av?
 
4 faste :) sime kombi. Utrolig behagelig vogn men stor og jeg har nettopp flyttet litt vekk fra sentrum og blir nå avhengig av buss så er litt nervøs for om det blir mye styr med denne vognen. Kanskje kjøpe en 3 hjul ved siden av?
Jeg har en simo kombi til sovevogn, også har jeg en 3-hjuling til "byvogn" :)


Februar-14 mamma <3
 
3 hjul :)

Tfk joggster twist♡

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Har både med 3 hjul og 4 faste, ulike fordeler med begge, men mest fornøyd med babyjogger City elite 3 hjul.
 
Back
Topp