Vogn?

charloyte

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Har dere begynt å tenke på vogn? Har dere noen favoritt? Og hvor mye penger skal dere legge i den? :)

Vi hadde brio kombi sist, og var velsig foenøyd med den. Men denne gangen har vi ikke tenkt så mye på d! Kanskje tenkt litt på at d hadde vært kjekt med en lettere vogn, ettersom jeg sikkert må håndtere den en del alene. Skal se nærmere på dette om noen måneder! :)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Om det er slik at vi venter en, så får vi vogn i gave av en bekjent. Men blir verre om det viser seg å være to - da må vi nok gå til innkjøp av tvillingvogn... Mannen er helt sikker på at det er to mens jeg vil gjerne vente og se :p

Her blir det TFK joggster twisten, som var ny til storebror i 2012 :) ser fortsatt ut som ny og han bruker nesten ikke vogn lengre.

Med mindre vi venter flere ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her blir det emmaljunga :-) å da med 4 stødige hjul, trives ikke med 3 :)
Her er det mormor som vil legge ut for vogn, så pris aner jeg ikke :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg jobber i barnehage, på en småbarnavdeling der barna sover i vognene sine om dagen. Jeg har ikke så peil på vogner, men jeg må si jeg liker Mountain Buggy urban jungle. Er fortsatt tidlig, men akkurat nå er det den jeg vil ha. :)

Har ikke turt å begynne å tenke på utstyr ennå, er så tidlig. Men kommer til å trenge gode råd på vogn etc om noen mnd, for jeg har virkelig ikke peiling når det kommer til slikt ;)

Har svart Simo Duo :)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Blir det jente til, blir vi å bruke den vi har nå, hvis jeg får den ren. Emmaljunga City Cross Duo.

Blir det gutt ønsker jeg bogaboo donkey :D
ImageUploadedByBV Forum1402292293.337162.jpg

Kjenner samboeren min rett så blir det bare å kjøpe ny bagdel i første omgang :P

❤️Termin 17.jan.15❤️

Må lese meg opp på emnet.
Arver muligens en del utstyr fra fetteren min.
Ønsker ikke legge så mye penger i utstyr, vil legge økonomien tilrette for å ta ut et år ulønnet permisjon etter endt mammaperm.

Sniker fra februar:) Fins mange tester på nettet (danskene er veldig flinke) der feks TFK-vogner stryker på sikkerhet:) Sånne 3hjulinger har også lett for å velte hvis barnet reiser seg i vognen etter soving feks (har hatt mange velt i bhg) :) Ville tittet på tester jeg! Vi skal kjøpe oss Basson Duo:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg skal ha emmaljunga :D Litt usikker på hvilken type enda. Tror det blir mondial de luxe mørkeblå :)

Sniker fra februar:) Fins mange tester på nettet (danskene er veldig flinke) der feks TFK-vogner stryker på sikkerhet:) Sånne 3hjulinger har også lett for å velte hvis barnet reiser seg i vognen etter soving feks (har hatt mange velt i bhg) :) Ville tittet på tester jeg! Vi skal kjøpe oss Basson Duo:)

Sent from my iPad using BV Forum

Guttungen reiste seg ofte opp i sittende når han var liten uten at den velta for oss. Og nå så har den velta bare en gang og det var fordi det hang for mye bakpå når han klatra ut.. liker også godt at det er håndbrems. Det kom godt med i dyreparken forrige helg

Her blir det TFK joggster twisten, som var ny til storebror i 2012 :) ser fortsatt ut som ny og han bruker nesten ikke vogn lengre.

Med mindre vi venter flere ;)

Den har vi og. Må bare kjøpe bag :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp