Vogn?

Elledille

Ønsker nr. 3
Langt frem i tid, men noen har sikkert gjort seg tanker om vogn allerede, eller har vogna klar alt.

Jeg hadde bugaboo til førstemann, og den var ganske fantastisk i byen (men ikke fullt så fantastisk i snøen!). Den er lett, dypbagen er stor og sportsvogna er super (og ergonomisk). Og den er vendbar.
Til nr. 2 hadde jeg en brukt Simo. Veldig god å trille, men også veldig stor og tung. Det er de eneste vognene eg har erfaring med, og jeg tror kanskje det blir en annen denne gang.

Så, hvilken vogn skal dere ha til 2015 barnet, og hvorfor?
 
Jeg har kjøpt alt pga godt tilbud:) kjøpte easy walker qtro. Har brukt sportsdelen med storesøster på lengre turer og er super fornøyd!

Dypvogndelen er av den største på markedet, større enn emmaljunga sin, noe som er viktig for meg da vi hadde pute sist og jeg belager meg på det igjenn :) ImageUploadedByBV Forum1401137735.478328.jpg



Jente født 02.06.10
App taster :)
 
Jeg skal ha emmaljunga city cross eller tfk :) Tror det blir emmaljunga. Hvorfor? Fordi jeg liker hvordan der ser ut, og den er god å stødig å trille :)
 
Kjøpte ny emmaljunga citycross til jenta mi i 2011, den er velholdt, så skal bruke den igjen. Veldig fornøyd med citycrossen!


05.01.2015 <3
 
Jeg har emmaljunga Edge duo og jeg syns den er super og veldig lett:). Så blir ikke vogn kjøp her:)


Termin: 14.januar 2015?❤️
 
Det blir emmaljunga her. Enten city cross eller edge duo. Må i butikken og prøve de litt, så får vi se hvilken det blir :)
 
Her blir nok storesøster sin vogn å gå i arv. Hun har en tfk joggster twist. Greit fornøyd med den. Kommer til å kjøpe til en multibag. Hadde bare hardbag til storesøster og savnet å kunne sette henne opp før vi byttet til sportsdelen.


Termin januar 2015
 
Vi hadde emmaljunga Edge duo til storebror som vi kjøpte brukt, men synes den var så tung og vondt å ta ut og inn av bilen. Så vi kjøpte tfk joggster twist i vinter til han og da kjøpte jeg også bagdelen så den kommer vi til å bruke til Spira så kan emmaljungaen bli barnehagevogn til storebror:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her går TFK joggster twisten til storebror i arv. Fortsatt som ny etter 2 år. Har en vendbar emma ljunga som barnehagevogn, men synes den er altfor tung å bruke. Liker at det er lett å svinge vogna og lillegutt har elsket å sitte fremover siden dag 1 i sportsdelen..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Vi har emmaljunga mondial duo til vesla, og vi blir nok å bruke den til andremann også.. Selv om de nyeste modellene til emmaljunga er sååå fine!

Superfornøyd med Emmaljunga og kommer sikkert aldri til å kjøpe noe annet. :p
 
Arver vogn fra en bekjent så det blir en overraskelse :p


❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
 
Har vogn etter jentene, Emmaljunga City Cross duo. Veldig glad i bagdelen, men begynner å bli litt lei sportsdelen :p

Blir det gutt må jeg kjøpe enten bare bagdelen eller helt ny vogn :)
 
sniker meg inn her fra August :p

vi har planer om å kjøpe Emmaljunga Mondial De Luxe med :) er helt forelsket i utseendet på den! bestemte oss tidlig for at vi ikke vil ha svingbare hjul, så har valgt understellet som er på på bildet, også :) ImageUploadedByBV Forum1401313127.576345.jpg
 
Back
Topp