Vogn :)

Jeg ville godt å sett på bugaboo donkey før jeg kjøpte den! Prøvde den til jenta mi på 17 mnd, siden jeg også har tenkt på søskenvogn. Men hu hadde liten plass i den allerede nå, så er ikke sikkert det er plass til henne mer enn et par mnd. TFK sin søskenvogn har mye breiere og større seter, desuten har den håndbrems som er et must for meg :)

Det var bra du nevnte!! Guttungen er 1 år nå og bruker allerede 92 i klær, med andre ord en stor gutt.
Så det var dumt....:/ :(
Skal uansett prøve den da!! =) Men eg vart litt i tvil

Teutonia spirit har vi. Den er nesten ubrukt 2012 modell etter at vi fikk ny på flyskade. Må bare ha bag. :) hadde emmaljunga Edge duo før, men den er bare alt for tung og uhåndterlig. Og legene og fysio ba meg kjøpe 3hjuling, det ble en ny hverdag med bekkenet mitt!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal ha brio go:D har siklet på den lenge. Den er jo så liten og nett. Trenger noe sånt når bilen er så liten:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg skal ha brio go:D har siklet på den lenge. Den er jo så liten og nett. Trenger noe sånt når bilen er så liten:)

Den er kjempegod! Hadde den til lillemann og bruker den enda når han snart er 3 år. Det eneste jeg lurer på nå er om jeg må ha en annen i starten for bagen en ganske smal så min lille måtte flytte over til sportsdelen når han skulle ha vognpose. Da var han 4/5 mnd. Lurer litt på tfk denne gangen.. :)

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Den er kjempegod! Hadde den til lillemann og bruker den enda når han snart er 3 år. Det eneste jeg lurer på nå er om jeg må ha en annen i starten for bagen en ganske smal så min lille måtte flytte over til sportsdelen når han skulle ha vognpose. Da var han 4/5 mnd. Lurer litt på tfk denne gangen.. :)

Oki det er jo noe å tenke på;)

Oki det er jo noe å tenke på;)

Jeg husker iallfall at jeg syns det var trist å ikke ha bagbaby lenger mens andre fortsatt hadde sine i bag. De blir så store når de er i sportsdelen! :p

Jeg har 2 vogner. Emmaljunga edge duo og mountain buggy urban jungle med bag. Blir nok å bruke begge, alt etter hva jeg skal. Mb vogna er mye lettere og bedre å ha med i bil. Emmaljungabagen er stoooor, og super til kalde vinterdager. Mb bagen er liten.

Det var bra du nevnte!! Guttungen er 1 år nå og bruker allerede 92 i klær, med andre ord en stor gutt.
Så det var dumt....:/ :(
Skal uansett prøve den da!! =) Men eg vart litt i tvil
Jenta mi bruker 86/92 i klær så hu er ikke store jenta heller. Hvis du sammenligner størrelsene så ser du hvor liten den er.. Kjempesynd, for det er jo ei så fin vogn. Skulle gjerne hatt den selv, hvis den hadde vært større. Men eg har bestemt meg for en emmaljunga mondial duo med søskenbrett denne gangen. Og jeg velger helt klart med svingbare hjul istedenfor classic chrome understellet som jenta mi har nå. Den vogna var så tung at den blir faktisk brukt som sovevogn i barnehagen nå. Det er en duo edge også da, så håper mondial duo er litt mindre :)

Jeg har falt litt for Baby Jogger City Elite! :)
Vi trenger ei vogn som tar lite plass sammenlagt, men samtidig er god på vinterføre og turstier, og foreløpig har jeg i grunn bare funnet denne ene faller i smak. Men tips mottas med stor takknemlighet!

Jeg har falt litt for Baby Jogger City Elite! :)
Vi trenger ei vogn som tar lite plass sammenlagt, men samtidig er god på vinterføre og turstier, og foreløpig har jeg i grunn bare funnet denne ene faller i smak. Men tips mottas med stor takknemlighet!
Hadde tilsvarende som denne til datteren min som vogn nr to og elsket den, men på slapsete og snøfylte veier vil jeg ikke anbefale den til baby. Vi tippet med den en gang pga vind og is. :( Men som vogn nr to var den kjempefin :)

Å jada! Det har jeg tenkt på! Angrer så forferdelig for at vi solgte vogna vi hadde, en knall lilla brio happy duo, eeeeeelsk!!
Usikker på vogn, men tror det blir en Brio variant:)

Skal ha søskenvogn, og har bestemt meg for baby jogger city select. Naboen har den, og jeg elsker den

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner tre vennepar som har gått til innkjøp av emmaljunga super nitro. Fikk prøvekjøre inne, og den var så lett og god å kjøre! Så tenker litt på den.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp