Vogn :)

Mimink

Elsker forumet
Er det noen her som allerede har begynt å tenke på hva slags vogn dere har lyst på?
Jeg har en emmaljunga city cross fra før og skal no kjøpe en søskenvogn :D

Har sittet i kveld og googlet og lest litt og har falt fullstendig pladask for denne:

Bugaboo Donkey :love7:love7:love7

Bugaboo donkeyy.jpg

Jeg er totalt frelst og det klør i fingrene etter å kjøpe den :P :P

Sett på den eg og, men altfor dyr for min del.. :(

babyjente 27 Juli ♡

Her blir det Emmaljunga Edge duo.. Har 2 barn, men null utstyr.. Rart det der.. Alltid siklet på den vogna, så nå blir det den;)

Lineee83

Sett på den eg og, men altfor dyr for min del.. :(

babyjente 27 Juli ♡

Hadde vi ikke hatt planer om å selge city crossen så hadde den blitt for dyr for oss og!! Får inn rundt 4-5000, så da er det mulig jeg kan unne meg denne :D

Hadde vi ikke hatt planer om å selge city crossen så hadde den blitt for dyr for oss og!! Får inn rundt 4-5000, så da er det mulig jeg kan unne meg denne :D

Okei, men ser for meg at eg ønske å beholde simovognen eg :) vurdere å kjøpe en tfk heller :)

babyjente 27 Juli ♡

Tror det blir emmaljunga her også :) Husker jeg hadde et understell som var veldig vaglete som var perfekt for å vugge ungen i søvn :)

Jeg har teutonia cosmo! Er kjempe fornøyd..! Veldig liten, lett vogn :) er et must for meg å ha svingbare hjul foran(fikk problemer med hendene med første da jeg hele tiden gikk å "løfta" når jeg skulle svinge). Veldig funksjonelt for meg som bor i byen(ikke mye landekjøring med vogna akkurat) og her er det aldri snø, som gjerne kan være problematisk med små hjul foran! :) må vel skaffe meg en søskenvogn, men tror det kun blir brukt frem og tilbake til barnehagen stortsett.. Så gidder nok ikke investere mangfoldig tid og penger i jakten på den :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Den så jo veldig fin ut! :D Har litt lyst på enten Emmaljunga eller Bugaboo, men har ikke sett så nøye på det enda :)

Har Brio Happy, fornøyd med den :) Men lurer på om jeg skal kjøpe en brukt som ikke tar så stor plass i bilen, har verdens minste bagasjerom tror jeg ;) Noen som har tips til vogner som tar liten plass?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her blir det mondial med classic understell :) usikker på om vi går for vanilla fargen eller London

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Jeg har en knallblå kjempefin brio go som jeg var så fornøyd med men det er noe med å kjøpe nytt da.... og om det blir jente så blir det vel iallfall ny.. ;) men fornøyd med brio go!

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Lyst på emmaljunga mondual med dette understellet.
ImageUploadedByBV Forum1398023790.872768.jpg

Men forferdelig dyr, så blir å se på dem i Sverige og håpe at man får litt sponsing fra oldeforeldre og besteforeldre :P

Vil ha vogn med store hjul da det garantert blir noe snø mellom desember og april feks. Å om jeg drar hjem til foreldrene mine er det mye grus og skogs veier man kan gå på. Godt å ha en vogn med store stabile hjul da.

Desember 2014

Bruker App

Last edited:
Samme som vi tenker :) bare med ett annet understell tror jeg. Må se de live først. Står mellom dette og ett med litt mindre hjul :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Vi har Emmaljunga city cross fra før, og er superfornøyde. Men med to tette så må vi kjøpe en søskenvogn. Har kikka litt på emmaljunga viking double, men er ikke sikker. Tror den er litt for stor for begge bilene.

Ønsket meg Emmaljunga sist, men fikk en arvet vogn av et tysk merke som jeg elsket.
Men nå selges ikke den vogna i Norge lenger og den hadde kun softbag, som vil si at voksiposen ikke får plass.
Så til Desemberbaby i kalde nord duger svært lite annet enn emmaljunga.
Brio sine vogner er ok å se på men de er så rikklete, det ramler og skramler og bayben blir nikkedukke i vogna føles det som og Simo liker jeg ikke :(
Og alt med små vinglete hjul funker dårlig på klimaet her nord (for ikke snakke om veiene)

Jeg ville godt å sett på bugaboo donkey før jeg kjøpte den! Prøvde den til jenta mi på 17 mnd, siden jeg også har tenkt på søskenvogn. Men hu hadde liten plass i den allerede nå, så er ikke sikkert det er plass til henne mer enn et par mnd. TFK sin søskenvogn har mye breiere og større seter, desuten har den håndbrems som er et must for meg :)

Har Brio Happy, fornøyd med den :) Men lurer på om jeg skal kjøpe en brukt som ikke tar så stor plass i bilen, har verdens minste bagasjerom tror jeg ;) Noen som har tips til vogner som tar liten plass?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tipper jeg har mindre bagsjerom enn deg, kjører Audi A1:p
Heldigvis har vi en Volvo v60 i tillegg.. Men jeg tenker enten emmaljunga nitro eller bugaboo camlelon:)

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

Back
Topp