vogn

Midt Norge

Elsker forumet
Vet det har vært en tråd på det tidligere,men kan ikke finne den.. HVILKEN VOGN HAR DERE VALGT,og er det noen som har noe erfaringer medforsjellige merker. Både positivt og negativt.. Selv har jeg bestilt,men enda ikke fått vogna mi.. Jeg har da "kjøpt" EMMAljunga (tror det ble riktig) smart duo kombi.. Noe som har noe erfaring med den..

Kjenner folk som har den og er fornøyd! Men på forbrukerombudet sin side er det vel en test av barnevogner... Basson vant testen!

Vi har kjøpt simo duo vogn.. Gleder meg til å ta den i bruk.. Foreløbig er den ikke pakket ut av esken sin da det ennå er 23 uker ca til den skal taes i bruk..

Blir helt babysjuk jeg når dere snakker om vogner å sånn... Hehe

kor går æ inn fer å sjå testen da?????????

Teutonia har jeg, kjempe fornøyd, liten og lett!

Emmaljunga Edge Duo Combi har vi, og gleder oss til å bruke den[:)] Fin vogn med masse små finesser!!

http://forbrukerportalen.no/Emner/Barneutstyr

Der foreksempel...

Har simo duovogn! Er kjempe fornøyd [:D]

Vi skal gå for Emmaljunga Edge Duo kombi eller smart duo kombi! Kommer an på kjønnet som kommer ut!
Har 2 vennepar som har Emmaljunga og de er kjempe fornøyde med den!!! gleder meg til å få min jeg og!!!

Kombi- vogn er kjempe praktisk hvis det er førstemann og dere planlegger å få flere, hadde selv simo kombivogn da jeg fikk de to første og var kjempefornøyd med det. Nå har vi tenkt mer på en vogn som er mindre, har sett endel på Quinny freestyle 3xl, fordi den kommer med egen sportstrille del så vi slipper å kjøpe det nå som dette garantert er siste barnet vi får...[:D] Da kan vi ha vogna til den ikke vil sitte i vogn mer.

Har emmaljunga duovogn som jeg bruker til mitt andre barn nå og er storfornøyd med den... Nesten like fin som da jeg kjøpte den,men det vises at den har vært brukt før hvis man ser nøye etter[:)]

vi har simo kombivogn, og er kjempefornøyde med den.
hadde simo kombi til jenta mi da hun var lita og.. så her kjøres det simo med stil[:D]

Vi har kjøpt en basson baby roma duo vogn, gleder meg til å ta den i bruk, har jo prøvd den med bamse i da[:D]

Simo kombi her også.. Gleder meg som en unge til å kunne ta den i bruk[:)]

Back
Topp