Vogn

Tar gjerne i mot anbefalinger - er helt blank på området! Vil gjerne ha en som er liten og lett, siden jeg ikke er så stor selv! Og fint om man kan ha den i skogen eller jogge med den på sikt (når ungen er stor nok). Trenger sikkert ikke å være av de største heller - forventet ikke å få en stor unge (vi er små begge to)

Sjekk også ut baby jogger city elite, den blir veldig liten sammenslått. Har selv Mountain Buggy Urban Jungle etter forrige mann, den er også veldig bra! :)

Har veldig lyst på den nye brio smile.Har brio sing som vi brukte som ekstrajobb og var veeeeldig fornøyd med den bortsett fra at det ikke var lufthjul,ikke full liggestilling og for kort kalesje.På den nye har de fikset alt dette,så det kan høres ut som drømmevogna:)har også easywalker quattro og et veldig fornøyd med den også.Vil ikke ha trehjuling,men svingbare forhjul med luft-ikke mange valg da:)

Vi har og skikkelig lyst på Brio smile :) den ser veldig god ut. Gleder meg veldig til att prøve kjøre den ;)

har ei simo kombi vogn som nok komme til å bli brukt i de kaldeste måndene god og lun. ellers kjøpte vi ei quinni vogn( husker ikke åssen type) som er veldig liten og grei som også kommer til og bli brukt

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har og skikkelig lyst på Brio smile :) den ser veldig god ut. Gleder meg veldig til att prøve kjøre den ;)
Denne har ikke jeg lagt merke til før nå.. Den virker spennende :) Leste en svensk omtale om den nå og. . Litt kort i ryggen kanskje.. men må sees på :)

Noen som har hørt om den vognen som heter Bozz duo er bra? Litt billigere type.

Vi har en mountain buggy til mini. Som bagvogn vil jeg kjøpe en brukt retro en, eller en brukt silvercross.
Men tror dere jeg vil trenge en søskenvogn i tillegg? Mini vil være litt over 2 år i september.
Det bør kanskje også sies at siden mannen jobber offshore, er jeg alene 2 uker av gangen innimellom.

Her blir det TFK Joggster Twist. Har det etter storesøster, men må kjøpe bag. Så det blir billigere enn å skulle kjøpe en helt ny vogn. Bagen koster ca 2000. Og på flust.no får vi den sikkert billigere da vi har trumfpoeng. TFKen kjøpte vi faktisk KUN med trumfpoeng. Tror vi betalte ett par hundre utenom for regntrekket kun.

Back
Topp