Vogn

Mollå

Gift med forumet
Har dere sett dere ut en vogn? :)

Mountain buggy :) så ikke tråden din så startet en tilsvarende :) ops..

Har en tfk fra sist. Veldig fornøyd med den. Står i bhg enda... Ellers bar jeg mye sist, så brukte lite vogn.

Og så har vi en nordiccab som etterhvert vil bli brukt mye som vogn hjemme.

---—–-

Emmaljunga blir det nok, hadde tfk sist. Men den ble solgt i november (før vi begynte prøvinga)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har veldig lyst på den nye brio smile.Har brio sing som vi brukte som ekstrajobb og var veeeeldig fornøyd med den bortsett fra at det ikke var lufthjul,ikke full liggestilling og for kort kalesje.På den nye har de fikset alt dette,så det kan høres ut som drømmevogna:)har også easywalker quattro og et veldig fornøyd med den også.Vil ikke ha trehjuling,men svingbare forhjul med luft-ikke mange valg da:)

Brio Happy har jeg siklet på siden minstemann ble født ... :P Blir enten den eller Simo tror eg..

Hadde brio sing og kan ikke skjønne at noen kan være fornøyd med den. Min lille nyfødte ble så og si slengt vegg imellom nedi vogna (født på vinteren, og det humpa kan du si). Null demping. Måtte bytte den ut og hadde ikke engang hjerte til å selge den ;) men kanskje den funker for noen :)

Lurer på å Være økonomisk å bruke min teutonia spirit s3 fra forje mann , dem er lite og pent brukt kun 1 år :) jeg elsker den når ungen ikke er alt for tung hat også bag til den den er aldri brukt ;) har å emmaljunga scooter som jeg bruker til 2 åringen min , så den kan jo brukes fra 6 måneder . Lurte på å kjøpe en brukt god søsken vogn da ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Måtte bytte ut brio sing pga gummihjul og null demping!men likte stor bag,kunne bytte vei både på bag og sittedel,enkel å bruke.Så skal sjekke ut den nye brio smile-lufthjul og demping på den

Tar gjerne i mot anbefalinger - er helt blank på området! Vil gjerne ha en som er liten og lett, siden jeg ikke er så stor selv! Og fint om man kan ha den i skogen eller jogge med den på sikt (når ungen er stor nok). Trenger sikkert ikke å være av de største heller - forventet ikke å få en stor unge (vi er små begge to)

Sjekk ut trends for kids (tfk) og mountain buggy urban jungle. Kanskje disse kan være noe for deg ? Første har jeg god erfaring med .
Vurderer nå den andre :)

Sjekk ut trends for kids (tfk) og mountain buggy urban jungle. Kanskje disse kan være noe for deg ? Første har jeg god erfaring med .
Vurderer nå den andre :)
Takk for tips :D Skal sjekke ut begge de to!

Back
Topp