Vogn ;)

AprilSkatt<3

Flørter med forumet
Har hele tiden tenkt mountain buggy, uten tvil
! Elsker den vognen men fikk den sist først når lille gutt var over et år, ble plutselig i tvil nå i og med at sportsdel trolig vil bli tatt i bruk september / oktober senest og da begynner det jo å bli kalde mndr! Den er jo ikke såååå lun, og minus med å bare kunne ha den framover! Hva tenker dere ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har også den vognen, og elsker den! Meen, vi kjøpt den når frøkna var rundt året, kunne ikke tenkt meg å brule sportsdelen på den før den tid.. Likte å ha jenta mot meg, å hun trivdes med det. Samt at emmaljungavognen er mye lunere!
Vi har jo da to vogner, å kommer nok ikke til å bruke mountain buggyen som sportsvogn til neste, før h*n bikker året heller :)..

Mitt hode tenker at det et best med ei god og lun vogn første året, og mulighet for å sitte mot meg. Men når ungen blir større, og mer robust, fungerer det kjempefint med sånn som mountain buggy :)... Men kjenner flere som har brukt mb og andre "fremovervendte" vogner fra ca 5mnd alder, som ikke har hatt problemer med det :).. Tror det kommer veldig ann på hver enkelt unge og foreldre :)..

Vi har også den vognen, og elsker den! Meen, vi kjøpt den når frøkna var rundt året, kunne ikke tenkt meg å brule sportsdelen på den før den tid.. Likte å ha jenta mot meg, å hun trivdes med det. Samt at emmaljungavognen er mye lunere!
Vi har jo da to vogner, å kommer nok ikke til å bruke mountain buggyen som sportsvogn til neste, før h*n bikker året heller :)..

Mitt hode tenker at det et best med ei god og lun vogn første året, og mulighet for å sitte mot meg. Men når ungen blir større, og mer robust, fungerer det kjempefint med sånn som mountain buggy :)... Men kjenner flere som har brukt mb og andre "fremovervendt" vogner fra ca 5mnd alder, som ikke har hatt problemer med det :).. Tror det kommer veldig ann på hver enkelt unge og foreldre :)..
Hadde også emmaljunga frem til 1 års alder sist og var veldig fornøyd, bare elsker å trille Mb ! Men liker og å se minien når jeg triller :-/ er veldig i tvil

Hadde også emmaljunga frem til 1 års alder sist og var veldig fornøyd, bare elsker å trille Mb ! Men liker og å se minien når jeg triller :-/ er veldig i tvil

Mb er jo en drøm å trille, etter vi kjøpte den har emmaljungaen blitt brukt bare som sovevogn.. Men jeg er veldig glad i den vogna også, spesielt som bag vogn, og til baby generelt første året:)..
Men har kommet en face-to-face del til mb å da, men har ingen erfaring med den selv... ( http://www.vognimport.no/products/face-to-face )..

Hadde jenta vår på 5 mndr i sportsdelen og det gikk fint. Blir lunere med skikkelig pose og regntrekk på. Denne gangen har jeg adapter til bilstolen, som jeg supplerer til bagen. Da får jeg babyen vendt mot meg litt lengre. Den face to face-delen ser litt simpel ut.. Vurderte den jeg å, men dropper det siden jeg har adapteren.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hadde jenta vår på 5 mndr i sportsdelen og det gikk fint. Blir lunere med skikkelig pose og regntrekk på. Denne gangen har jeg adapter til bilstolen, som jeg supplerer til bagen. Da får jeg babyen vendt mot meg litt lengre. Den face to face-delen ser litt simpel ut.. Vurderte den jeg å, men dropper det siden jeg har adapteren.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Litt enig i at den ftf delen så litt puslete ut, men lurt tips :-) trur det mø bli Mb, klarer ikke la bvæt ;) solgte den andre for 5 mndr siden :-/ dag !

Jeg skal ikke ha den face-to-face tingen jeg heller, har aldri sett noen med den heller, bare på nett :P..

Vi har trolig landa på Emmaljunga Edge duo, men er litt usikker på om skal gå for skinn eller tekstil...

Vi har trolig landa på Emmaljunga Edge duo, men er litt usikker på om skal gå for skinn eller tekstil...
Skinn er lekkert :) Vi har capri creme! Veldig fornøyd! Et tips som vi holdt på å drite oss ut på er at sportsdelen tydeligvis ikke tåler trapper, den blir slarkete vistnok! Så vi endte med classic chassi, er fornøyd med den :) Litt tung, men veldig fornøyd :)

Jeg brukte MB hele vognperioden sist, og skal garantert bruke den igjen! Men usikker på når.... Er enig med de andre at det ikke er noe kjekt å ha bebi vendt fra seg så tidlig. Har nå også emmaljunga nitro city i tillegg. Det jeg nå er usikker på er hvilken av de jeg skal bruke som bagvogn...

Jeg får tilbake Simo vogna som ungene har brukt. Har fått beskjed om at den har blitt veldig slakk, men får se om vi i alle fall får brukt den en del i starten, så finner vi heller en ny spostsvogn når den tid kommer :)

Simo sin bagg er i alle fall romslig og god og kan brukes den første vinteren.

Vi kjøpte Emmaljunga Edge sist, den jubileums modellen med skinn og noe sånn silkestoff. Kjempe fornøyd, så vi vil bruke den nå også, selvom jeg gjerne kunne tenkt meg en ny Emmaljunga hehe :) Vi har alltid bare hatt Emmaljunga så bytter ikke bort ifra det :)

Var egebtlig til deg jeg skulle quote at de var en lur ide:-) men adapter og bilstol er jo ikke dumt, spes til senter, handling, etc ..

Hehe :)... Er nok like greit med adapter og bilstol, hvis man skal ha det uansett.. Jeg, eller vi da, personlig har aldri sett behovet for det heller :P..

Vi kjøpte Emmaljunga Edge sist, den jubileums modellen med skinn og noe sånn silkestoff. Kjempe fornøyd, så vi vil bruke den nå også, selvom jeg gjerne kunne tenkt meg en ny Emmaljunga hehe :) Vi har alltid bare hatt Emmaljunga så bytter ikke bort ifra det :)

Vi har sett på Emmaljunga Edge og tenkt på skinn, men hvordan er det med vasking av flekker ol?

Jeg ELSKER den vogna og har hatt den til begge mine, har kjøpt meg en ny til lille i magen.

jeg er ikke på det som et problem å bytte om til sportsdelen når baby er ca 6 måneder, for da har man jo en god og lun vinterpose oppi. Og mine barn har likt best å se fremover, så det at den er vendt fremover er ikke noe problem for min del. (man har jo det lille "vinduet" man kan følge med gjennom)

Vi har sett på Emmaljunga Edge og tenkt på skinn, men hvordan er det med vasking av flekker ol?

Vi hadde creme leatherette og den var en drømmå holde ren. Det ble jo litt søl i sportsvognen og da var det greit å bare kunne tørke av alt med ei fille. Ingenting som synker nedi stoffet.

Back
Topp