Vogn?

Det er en veldig lekker vogn! Hva gjør at du vil ha akkurat den?

Jeg er usikker selv, har nettopp begynt å kikke. Vi må fokusere på terreng/grusvei og at den må få plass i en trang gang. Mye stabilitet pga en hund som er altfor glad i ekorn og katter og en mest sannsynlig sliten nybakt mamma. Kjenner at vogna blir det vanskeligste å velge, resten er ganske greit.

Den vognen drømmer jeg også om :p Men mannen ville ikke ha hvit vogn om det er gutt i magen :/ :p

Jeg ble anbefalt emmaljunga av en venninne. Denne er stødig og fin i terreng. Bor i liten by, og bruker marka som ligger veldig tilgjengelig, mye. Også vil jeg ha en som er fin. :P
Totalt veier denne ca 12 kg, noe som ikke er så alt for gæli! Mange andre vogner med 4 hjul blir endel tyngre.
Den koster i underkant av 9000 kr, for komplett vogn. Også kjøper jeg sete som hører til slik at den kan festes på understellet :)
Har "prøvekjørt" den også. Veldig god vogn! :D

Den fåes i flere farger kan du si til mannen ;) sort, brun, beige og en til tror jeg :)

Ja den var virkelig fin! Personlig falt jeg mer for fargene grå eller espresso :) Aner ikke om vi kommer til å ha råd til denne når vi er på ordentlig utkikk, mulig vi kan få en brukt fra et vennepar med eldre barn, eller om vi sjekker ut Finn.no. Men denne ser ut til å passe våres behov veldig godt ;)

Grå var det jeg tenkte på! Den var veldig fin den også. Hvis det er jente blir det hvit, hvis ikke blir det grå eller brun :)

Jeg skal ha Edge duo med Hvitt S understell :) jeg vil også ha Stokke mini og sleepi senga <3

Appen <3

Vi har emmaljunga city cross <3 svart med limegrønne detaljer. Helt nydelig å trille!

Vi har også emmaljunga city cross og er veldig fornøyd med den.
Den sportsdelen kan man også bruke leeeenge og den er lett men stødig.
Og har tenkt å bruke den til mini i magen også, men har nå bare fått for meg at jeg skal ha mountain buggy..
Ha ha

Har Emmaljunga Edge Duo som vi kjøpte ny til storebror på 3år :) Kjempefornøyd med vogna, og kommer til å bruke den til den som kommer nå også :)

Den vogna har jeg :) kjempe god vogn, men denne gangen kunne jeg tenkt meg en mindre enklere vogn da den har vist seg å være meget stor og klumpete sånn egentlig. Men den er nokk for dyr å bytte ut :)

Bugaboo passer dessverre ikke mitt behov. Men jeg driver å vurderer den som ekstravogn :P

Har en brun Emmaljunga City Cross, men for de som vurderer den, anbefaler jeg å heller kjøpe Nitro City. Forskjellen er understellet. Vi skal kjøpe understellet til nestemann, da det kan brukes sammen med bag og sportsdel fra City Cross. Årsaken er at City Cross er kjempetung å trille når barnet blir større. Man må dytte ned og jenke rundt hver eneste sving, og det blir tungt. Nitro City har mindre svingehjul forran, slik at man kan snu på femøringen. Utrolig mye enklere. Man kan bytte ut svingehjulene, med vanlige, store faste hjul når forholdene tilsier det. Jeg og håndleddene mine gleder oss til å bytte.

Og forøvrig, for de som bor nært nok, så koster Emmaljungaene veldig mye mindre på Kattis i Strømstad. Vi betalte rundt 6500 for komplett vognpakke fra Emmaljunga.

Back
Topp