Vogn

Vi har bugaboo og er super fornøyd :-) så jeg lurer på å kjøpe tvilling/søsken vogn siden eldste mann er 2,5 år gammel når nr 2 kommer. Og når eldste er i barnehagen,så kan jeg bare bruke bugabooen til minsten :-) Mannen jobber offshore,så er jo en del alene og da klarer jeg jo ikke å trille to vogner,så må nok ha en søskenvogn ja :-)

emmaljunga eller tfk.

Silver Cross og Emmaljunga. Har emmaljunga sport classic etter eldste, så tenkte å kjøpe en citybag til denne.
Veldig fornøyd med Emmaljunga som sportsvogn, så kommer til å bruke den. Evnt. ha en trille når h*n blir 2-3år som man kan ha på kjøpesenter etc. Den jeg hadde har det kommet jordslag på så da vil jeg ikke bruke den..

Tfk Joggster twist, genial vogn som er lett og flott på samme tid :)

I tillegg har den innebygd myggnetting, håndbrems (!), låsbart framhjul og mamaboard :D

Vi har bugaboo og er super fornøyd :-) så jeg lurer på å kjøpe tvilling/søsken vogn siden eldste mann er 2,5 år gammel når nr 2 kommer. Og når eldste er i barnehagen,så kan jeg bare bruke bugabooen til minsten :-) Mannen jobber offshore,så er jo en del alene og da klarer jeg jo ikke å trille to vogner,så må nok ha en søskenvogn ja :-)
Tenktevdu på dolket? Den er en klar vinner her om begge frøene har kloret seg fast !

Tenktevdu på dolket? Den er en klar vinner her om begge frøene har kloret seg fast !
Tenker donky ja:-) siden jeg elsker camelonen, så blir det nok donky her ja :-) kjære tid....tenk om begge spirene har køyra seg fast hos meg også... Hva gjør jeg da angående vogn??? Hmmmm.. :-)

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Køyra=klora .. iPhone .. Hehehe

Tenker donky ja:-) siden jeg elsker camelonen, så blir det nok donky her ja :-) kjære tid....tenk om begge spirene har køyra seg fast hos meg også... Hva gjør jeg da angående vogn??? Hmmmm.. :-)

Søskenbrett ;)

Må jo bli søskenbrett ja, det eneste er jo at det blir sikkert slitsomt på lengre turer .. Jaja.. Finner nok på noe smart :-)

Finnes vel sånn "sykkel" som kan festes på vogna også, om jeg husker riktig :) kan være noe å tenke på ihvertfall :)

Velg en med håndtak som "knekkes" ned istedenfor at lengden justeres. Jeg er lav og trillet bugaboo og da når håndtaket var helt nede var det så nært vognen at jeg gikk å sparket i understellet hvis jeg ikke tok bittesmå skritt.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Oki, da vet æ det, takk for svar :-D

Termin 20.2.14

Her har jeg og sambo lagt vår elsk på Bugaboo Buffalo, hvilken farge er vi veldig uenig om :p
Den er genial med tanke på at den blir så liten sammenlagt og liker at den har større hjul enn camelon har :)

Har også Emmaljunga Duo Edge og OTH etter førstemann.
Men OTH'en kommer mest sannsynelig til å selges. Sambo mener jeg har nok med 2 vogner ^^
Jeg kunne nok hatt 5 :p

Kommer an på hvor avhengig du er av vogn til eldste da...? 2,5åringer kan fint gå. Søskenbrett er et fint alternativ, tror ikke du skal bekymre deg :)

Kommer an på hvor avhengig du er av vogn til eldste da...? 2,5åringer kan fint gå. Søskenbrett er et fint alternativ, tror ikke du skal bekymre deg :)

Går sikkert greit:-) han er bare veldig avhengig av vogna nå, men mye kan jo forandre seg til februar :-)

kjøpte nettop (6mnd siden) en emmaljunga mondial edge duo(?) med classic understell. Super fornøyde :)

He Emmaljunga city cross fra sist, har vært godt fornøyd med den:)

Back
Topp