Vogn

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Ja hvordan vogn skal dere ha til den lille?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Vi hag en emmaljunga Edge som vi fikk av mamma og pappa da vesla kom. så den bruker vi nok igjen. regner med å kjøpe sånn søskenbrett/ sykkel da vi har 800-1000 meter til barnehagen. Vi kjøpe nylig en emmaljunga scooter til å ha i barnehagen som sove vogn.
Tenkte å kjøpe en trille som kan stå hos mamma og pappa. svigermor og svigerfar har en fin joggevogn som de har brukt masse. den kjøpte jeg brukt for 500 :)
Lyst på en trehjuling når lillespise blir 1,5 år.. hvis vi ikke skal ha nr 3 da :)

Ny termin 03.02.14

Var fornøyd med Simo duo sist så regner med det blir det denne gangen også.

Har tenkt litt på denne da:
http://m.britax.no/hjem/bilseter/baby-safe-sleeper
Bilstol som kan brukes som bagvogn og kan kjøpe annet sete til understellet senere når man trenger trille...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Vi tenker mye på å kjøpe boogaboo. Svigerinnen har denne og den er så utrolig lett og ikke minst liten når den legges sammen. Og så er den classy;)

Termin 9.februar med første frøet:)

Mountain buggy urban jungle som vi har til storesøster. Regner med hun har sluttet med dagsoving i februar.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Har sett på brio og simo, pr i dag så er det nok en av disse som frister mest :)
Hadde TFK sist og var godt fornøyd, men den var det ikke mer igjen av når de sluttet med vogn.

Har dåkker noen tips til ei vogn så ikkje e så høy, e lav så tenke at æ må finne ei vogn som e i passe høyde så d blir lett og trille, og ei som ikkje e så tung?

Har dåkker noen tips til ei vogn så ikkje e så høy, e lav så tenke at æ må finne ei vogn som e i passe høyde så d blir lett og trille, og ei som ikkje e så tung?

buggaboo eller emmaljunga scooter kanskje?

nr 3 ventes 21.02.14♥

har brukt emmaljunga mondial til begge, men understellet er litt tregt nå, så lurer litt på en tfk..

nr 3 ventes 21.02.14♥

Var fornøyd med Simo duo sist så regner med det blir det denne gangen også.

Har tenkt litt på denne da:
http://m.britax.no/hjem/bilseter/baby-safe-sleeper
Bilstol som kan brukes som bagvogn og kan kjøpe annet sete til understellet senere når man trenger trille...

Jeg å har vurdert den. men da blir det helt fullt i baksetet.. det er det eneste som er dumt.
Ny termin 03.02.14

Har babyjogger city elite. Kjempefornøyd med den vogna. Den er genial å slå sammen, har stor og god kalesje, er kjempelett å trille. Og innen de er ute av bagen, er det mange som liker å se seg litt rundt. Kjenner altfor mange som har store tunge vogner med bag. Og så kjøper de ny når de går over til sportsdelen.

Vi skal ha tfk joggster twist :)

termin enten 4 ell 6 februar :) <3 appen!

Har tfk fra forrige gang, den er så god som ny:) vi har ikke brukt den så mye, hadde snuppa mest i sjal/manduca.

Så vi klarer oss vel med tfken denne gangen også:)

---—–-
Nr 2 ventes 20.02.14

Har ingen anelse, hvis det blir to må jeg begynne å lese. Hvis det blir en har jeg Simo kombi vogn, da gidder jeg ikke kjøpe ny

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Har en simo kombi som er så godt som ny. Så mest fornuftige er vel å bruke den igjen. Men litt lyst på ny :) kanskje selge den heg har evt, å kjøpe ny :)

♡9 Februar ♡

Har emmaljunga city cross som jeg kommer til å bruke. Ikke helt sikker på om vi burde hatt en søskenvogn også når storesøster skal være med, får se det litt ann tror jeg.

Jeg å har vurdert den. men da blir det helt fullt i baksetet.. det er det eneste som er dumt.
Ny termin 03.02.14
Ja. Men vi har bare to barn og vi har aldri med oss noen andre. Men vi får se...

Vi er storfornøyd med vår Emmaljunga City Cross fra førstemann og bruker den igjen. Kommer frem overalt, god plass oppi og lett å løfte inn og ut av bilen.

Termin 5. februar med nr 2 :-)

Velg en med håndtak som "knekkes" ned istedenfor at lengden justeres. Jeg er lav og trillet bugaboo og da når håndtaket var helt nede var det så nært vognen at jeg gikk å sparket i understellet hvis jeg ikke tok bittesmå skritt.

Back
Topp