Vogn :)

H27

Gravid for første gang
Januarhula 2014
Siden vi allerede er inne på bilsete og utstyr.. Hva slags vogn skal dere ha? Jeg har bestemt meg for Mountain Buggy Urban Jungle :)

Kjøpte først emmaljunga til gutten min men skiftet til MB når han var året så aldri brukt bagen før ;) men den er vanvittig god å trille :)

• Liker
Reactions: H27
Jeg er rimelig sikker på at det blir en Emmaljunga her :) har også tenkt litt på Mb, men synes bagen blir for liten, og vil ikke ha babyen fremover så tidlig..

Jeg er rimelig sikker på at det blir en Emmaljunga her :) har også tenkt litt på Mb, men synes bagen blir for liten, og vil ikke ha babyen fremover så tidlig..
Du får kjøpt en face to face- del til MB nå. Vurderer den sterkt :)

Masse fine vogner!!! Gleder meg sånn til å kjøpe, tipper jeg kommer til å våkne ekstra tidlig i noen dager etter kjøpet bare fordi jeg MÅ se på den litt mer. Haha

Vi har en teutonia prestige etter guttungen. Veldig fornøyd med den. Litt liten kanskje bare, men var det vi trengte da vi fikk gutten.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Brio!

Litt tidlig å kjøpe her i gården enda, men lurer litt på Joggster twist :)

Nå trenger vi nok en søskenvogn! Tulla vår kommer til å være nesten 2 år eldre enn babyen. Noen tips?

Tror d blir TFK:) hadde emmaljunga edge duo sist og vil prøve noe nytt! Syns ikke sportsdelen var noe å rope hurra for og vogna er veldig tung, for svake meg:P

Kjøpte Brio Happy når jeg fikk andremann og er superfornøyd med den :) liker best firhjulinger og denne er lett og enkel :) Hadde emmaljunga og en trehjuler til førstemann men dem har jeg solgt

Back
Topp