Vogn!

bjork

Betatt av forumet
Da har vi vært å kjøpt oss vogn. Brun Simo duovogn :D Er så fornøyd!

Hvordan vogn har dere kjøpt? :)

Vi har bestilt Bugaboo Buffalo :)

Emmaljunga City Cross i mørke blått - har ikke hentet den enda...

City Cross i mørkegrå :) Samme som storesøster brukte.

Bruker en gammel mørk blå simo kombi vogn fra 1997 etter guttene til mannen.
Har pimpet den opp litt da så den har nå lufthjul og blått trekk i bagen :)

Simo kombi vogn 2.jpg

Tfk joggster 3 her og. Kjøpt brukt, gleder meg til å ta den i bruk

Emmaljunga City Cross med City Bag Supreme i Espresso Leatherette og sportsdel i Capri Brown.
Skal hente den første helgen i juni! Litt råflott med helt ny vogn kanskje, men så blir det mest sannsynlig kun et barn også da :) Får jo solgt den igjen for en god penge, og sparte ca 3000,- på å kjøpe i Sverige.

Gratulerer med vogn! =)

Vi har ei grå og svart Simo Kombivogn etter storesøstrene og ei TFK Joggster Twist i sjokoladebrun med MultiX-bag.
:)

Heldig! Den er läcker syns jeg! Vi har Bugaboo Cameleon :)

Jey! Jeg håper vi blir fornøyde. Det var faktisk den eneste vognen som gikk inn i bilen :p Egentlig ganske greit - for da fikk jeg vognen jeg ønsket meg aller mest :)

Jeg kjøpte vår ny bestilt fra Tyskland til halv pris :) kiddies24.com Kostet bare 4200NOK. Anbefales!!

Jeg bestilte også fra kiddies24.de! Betalte 5200,- for tfk twist med sportsdel og bag, regntrekk til begge, stelleveske, transportbag og myggnett til begge (var ikke klar over at dette tydeligvis fulgte med). Helt fantastisk å spare så mye, også så lekker vogn a gitt :)

Vi har kjøpt Brio Happy med svart understell og lufthjul. Brun bagdel og svart sittedel. Gleder meg til å trille :D

jeg har bestilt Stokke xplory black melange (grå spettet) nydelig :) og fikk bil stol med på kjøpet i samme farge :) krysser fingrene på at jeg kanskje får hente lapp i posten i morgen!!

Back
Topp