vogn?

Ahhh, blir gal i denne vognjungelen!! Hvem vogn skal du ha og hvorfor akkurat den?

Jeg er på jakt etter en vogn jeg kan bruke lenge, altså med lang rygg i sportsdelen. Bag`n må være stor og god...skal jo ha vognpose i den gjennom hele neste vinter og med nokså stor baby kjenner jeg meg rett *knis* Tips?

Vil ha simo, duovogn.. De har stor og lang bagdel og syntes vogna er fin og god å trille

vi har baby jogger city select og er kjempe gornøyd. mini på to har good plass i den enda :)

Stikker innom fra juniforum:) har akkurat kjøpt en TFK joggster twister, finnes nå på barnas hus på tilbud:) det er en duovogn, med 3 hjul, kjempelett å trille, også kan du låse det tredje hjulet og kjøre i skogen. Den er lang i ryggen og kan brukes så lenge barnet trenger det :)

Stikker innom fra juniforum:) har akkurat kjøpt en TFK joggster twister, finnes nå på barnas hus på tilbud:) det er en duovogn, med 3 hjul, kjempelett å trille, også kan du låse det tredje hjulet og kjøre i skogen. Den er lang i ryggen og kan brukes så lenge barnet trenger det :)

Er den på salg nå? vet du hvor lenge og til hvilken pris?

Eg har kjøpt quinny freestyle til denne. brukte sportsdelen te eldstemann, fra han var 6-8 mnd til han ikke trengte den lengre når han var ca 3 år. kjempe god vogn :)

Hadde simo duo i begynnelsen til eldstemann, men syns sportsdelen blei llitt stor..

Er den på salg nå? vet du hvor lenge og til hvilken pris?
Jeg kjøpte den på barnas hus i Krokstadelva, der hadde de den ihvertfall til onsdag, men salget varer så lenge det er vogner på lager, du må nesten sjekke ditt lokale barnas hus. Vi betalte 6125 kr for vogn med sportsdel og bagdel, trenger bare å kjøpe til regntrekk og vognpose til å ha inni vognen :)

Hvordan er bag`n på den da? God og romslig? Som Simo og Emmaljunga?

Det jeg har sett er den helt normal, simo og emaljunga er jo store vogner i den forstand, denne vogna blir jo helt flat og brukes som enkel og søskenvogn da det går ann å sette på søskensete. Ikke kjøpt baggen selv enda, men tittet på den lenge og vel på barnashus og syns den var romslig nok. Skal bruke pose i den selv :)

Vi skal kjøpe Emmaljunga Edge duo med Duo S-understell. Jeg hadde TFK til storebror og hatet vognen. Det eneste jeg likte var det svingbare hjulet forran, derfor har jeg nå valgt duo s-understellet til Emmaljunga. Det har 2 svingbare hjul som nok vil være mer stabilt.
Problemet med TFK-vognen var at den krenget så lett, og så må barnet sitte vendt fra deg. Når de blir store er jo dette en fordel, klart, men mens de er små tror jeg de fleste av oss vil ha barnet mot oss. Når du reimer ned ryggen da barnet skal sove er det bare å glemme å ta noe ut av oppbevaringsbagen under....!
Emmaljunga har en av de største babybagene på markedet, og du kan selv velge hvilken rettning du vil vende barnet.

Brio GO :) men muligens blir bagen litt liten etterhvert.. Kmmer an på hvor stor lillegutt blir :) vi tar likevel sjangsen på den vogna :) den eneste jeg liker :)

Jeg synes den er akkurat passe til mitt bruk, tar fantastisk liten plass i bilen å, sånn at jeg har plass til hundebur :) smak og behag, men jeg ville aldri valgt en vogn som tar opp hele bagasjerommet og veier 20-25 kg, da dette ikke er noe for en liten jente som meg :)

Vi skal kjøpe Emmaljunga Edge duo med Duo S-understell. Jeg hadde TFK til storebror og hatet vognen. Det eneste jeg likte var det svingbare hjulet forran, derfor har jeg nå valgt duo s-understellet til Emmaljunga. Det har 2 svingbare hjul som nok vil være mer stabilt.
Problemet med TFK-vognen var at den krenget så lett, og så må barnet sitte vendt fra deg. Når de blir store er jo dette en fordel, klart, men mens de er små tror jeg de fleste av oss vil ha barnet mot oss. Når du reimer ned ryggen da barnet skal sove er det bare å glemme å ta noe ut av oppbevaringsbagen under....!
Emmaljunga har en av de største babybagene på markedet, og du kan selv velge hvilken rettning du vil vende barnet.

Da er det en fordel med quinny, der kan en velge selv om en vil ha barnet vendt mot deg eller fra deg. Syns og denne som tre-hjuling er veldig stabil/stødig ;)

Her blir det nok simo kombi. God plass og kjekt for oss å kunne ta med bagen. Masse smart tilbehør og vantette tekstiler. ;-)

Vi har akkurat bestillt en emmaljunga edge men duo s chassi, stor liggdel hvilket passer fint til vintern. Det eneste jeg ikke liker er plasthjulen har hørt at de kan bli vansklig på vintern, men vi bor i Fredrikstad så trenger forhåpningsvis ikke tenke for mye på det problemet. Valgte mellom den og Kronan, men samboern overbeviste meg om emmaljunga :)

Back
Topp