Vogn

Tenkte kjøpe bag til Mountain Buggy vogna som jeg har. Så må jeg og kanskje kjøpe søskenvogn.

Vi har emmaljunga city cross som ble kjøpt i 2012 til vårt første barn. Ingen tvil om at vi skal bruke den igjen. Super vogn :)

har X-Lander vogn til mini. så blir å bruke den når det bare er meg og babyn. ellers så skal vi kjøpe tfk tvillingvogn :-)

har hatt emmaljunga duo edge til de andre 2,like veldig godt den store bag som e på den,men tenke litt på simo duo emmaljunga city cross eller brio happy denne gangen...
og så må vi ha søskenvogn,men veit ikkje korsn eg vill ha.

Skal kjøpe brukt av en venninne.. quinny freestyle..

her bruker vi storebror sin :P emmaljunga egde duo. heelt grei den :P

Har bestilt Mountain Buggy Duet. En søskenvogn :-) Gleder meg masse, håper den kommer snart!!!

Vi har en Simo Duo vogn og en phil & teds explorer søskenvogn (kan brukes som singel vogn), veldig gode hver til sitt, simo duoen blir brukt her hjemme på tur i nærmiljøet osv, mens den andre som er mindre og lettere er den jeg bruker hvis jeg kjører bil til et eller annet sted, på den har vi bilstoladapter og det er jo bare super praktisk :)

Litt usikker på hvordan vi gjør det med sovevogn i bhg til knøttet når lillerusket kommer, men har en stødig trille som evt. blir sovevogn, knerten brukte den noen uker før han sluttet med dupp da knøttet var liten, ellers får vi kjøpe en billig brukt en.

Jeg kjøpte Simo kombi til eldstemann og har brukt den til begge barna. Skal bruke den denne gangen også :)

Back
Topp