Vogn

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Vet dere hvilken vogn dere skal ha? Selv har jeg kjøpt en simo kombi i grått :) tidlig, men kom over ett bra kjøp.

Vi har kjøpt en brukt emmaljunga mondial duo :-) veldig fin, forelsket <3 Hehe.. Vet det er tidlig men måtte slå til når vi fikk den til den prisen vi gjorde :)

Har emmaljunga Edge duo fra førstemann, men spørs om vi må ha ei søskenvogn i tillegg... Blir 2 år mellom dem.

Jada, kjøpte i september :P
Men kan bruke sportsdelen til eldste da :D

Er Bugaboo Camelon <3 Verdens beste vogn, veier lite, stabil, svingbare fremhjul, stor bag og stor kurv under <3

Vi har kjøpt en brukt emmaljunga mondial duo :) veldig fin, forelsket <3 Hehe.. Vet det er tidlig men måtte slå til når vi fikk den til den prisen vi gjorde :)

Akkurat samme her! Kjøpte ei fint brukt til en god pris og er sååå fornøyd, gleder meg masse til å trille! <3

Skal ha emmaljunga city cross :-). Den er like lett uten baby som med baby oppi. Har bestemt meg :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Har ikke bestemt meg. Sist hadde vi først Bugaboo Cameleon og så Mountain Buggy. Nå funderer jeg på om jeg skal ha en av de eller Brio Go eller TFK eller noe annet. Vanskelig valg.

Har en emmaljunga Edge duo etter førstemann:-) har også quinny zapp xtra med adapter til bilsete til raske handleturer:-)

TFK Joggster Twist! Har den nå og skal fortsette med den siden vi er superfornøyde! :) Prima kjøreegenskaper og stor og god hardbag. Bruker den nå med sportsdel til 2 åringen og han storkoser seg i den :) Hadde en Simo kombi før den, men den ble for stor og tung synes jeg og tok mye plass i bilen.

Hadde Simo Duo til første mann, men denne har eks'en lagt beslag på... Så dermed satt jeg igjen med Quinny Freestyle. Denne kjøpte jeg bag til i august, kom over ein bag til 400,- så da måtte jeg bare...

jeg er såå glad i den vogna vi kjøpte til eldste:D troller duo kombi så den skal jeg bruke, sender den bare på verksted,f or å få den sett over og godt vasket :D elsker bagen også, så gleder meg til å trille!:D kjøper bare nye hjul siden de har blitt litt slitt:P

Jeg elsker utseende på emaljunga, utrolig fine, spesielt de i skinn. Derfor jeg ikke valgte det var fordi jeg syntes de var litt små i bagen og litt harde å kjøre, men smak og behag :)

ImageUploadedByBV Forum1360399139.219374.jpg
Har kikket veldig mye på denne, TFK tvillingvogn, er nok ganske sikker på at det blir den. Har ihvertfall hørt veldig mye positivt om den :)

Nei denne gangen vet jeg virkelig ikke. Hadde emmaljunga duo edge sist, den var god men litt tung. Denne gangen vil jeg helst ha en vogn som kan legges sammen uten å ta av bagen først... lurer litt på tfk med den nye multibagen, eller evt teutonia 3hjuling, eller emmaljunga city cross.... Eller bugaboo cameleon... eller jeg vet virkeligikke! Er jo flere fine brio- og simovogner også. :) har sett på easywalker sky, men vil ikke ha sportsvogndel som er vendt bort fra meg når ungen er så liten, så da blir det i tilfelle å bruke den med bagen og så ha en annen sportsvogn, men det kan fort bli litt mye vogner! Valgets kvaler, godt det er lenge igjen til vi trenger den!

Back
Topp