Vogn

bias

Forelsket i forumet
Har begått meg inn i vognjungelen, til tross for at det står en emmaljunga ceroz på loftet.... Men har lyst på ordentlig bagvogn denne gangen.....

falt for valco vogn, men finner de ingen plass i Norge, noen som har sett de???? Skulle jo veldig gjerne prøvd en før jeg slo til....

Kan ikke hjelpe deg dessverre. Jeg har også lyst på ny vogn.. er egentlig veldig fornøyd med den vi har fra før, en Maxi Cosi Mura 4. Er en sånn som det følger med sportssete,men det er virkelig ikke bra. Passer ikke fra 6 mnd som det skal, og er alt for åpent om vinteren.

Det som er bra er at bagen er ganske stor så den varer en stund. Pluss at man kan klikke baby bilstol rett på vogna.
Og så har den lufthjul og svingbare forhjul så den er sinnsykt deilig å trille. Og så er den ikke tung.

Men... den er litt "plastic" syns jeg,så kunne godt tenke meg en mer som Emmaljunga eller Simo. Ofre stoff.. har lyst på en som er litt finere denne gangen.

Er mye av de egenskapene i den vogna jeg har sett på, men nok litt bedre sportsdel.
valcobaby.com

Har begått meg inn i vognjungelen, til tross for at det står en emmaljunga ceroz på loftet.... Men har lyst på ordentlig bagvogn denne gangen.....

falt for valco vogn, men finner de ingen plass i Norge, noen som har sett de???? Skulle jo veldig gjerne prøvd en før jeg slo til....

Følger med på denne jeg,har en emmaljunga mondial i crem farget lær,men har lyst på ny vogn jeg også,eller en sånn simo exklusive som ikke blir produsert lenger....

Hvilken av modellene kikker du på da? :)

Har kjøpt vogn i dag, emmaljunga edge, med classic chrome understell. :D

Følger med på denne jeg,har en emmaljunga mondial i crem farget lær,men har lyst på ny vogn jeg også,eller en sånn simo exklusive som ikke blir produsert lenger....

Er du fornøyd med emmaljunga vogna?, er den jeg har lyst på:)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg må ha ny vogn nå.... Vi har hatt en teutonia mistral. Den har vært god! Brukt den til tre unger , og nå er den totalt utslitt. 6 års daglig bruk gjør sitt med en vogn.....

Har lysst på Emmaljunga edge duo med classic crome understell..... Bare redd den blir for stor til bilen vår. Med 4 barn må vi ta i bruk 3 seterekke og har behov for å "bevare" mest mulig av bagasjeplassen......

Er du fornøyd med emmaljunga vogna?, er den jeg har lyst på:)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Vogna er nydelig,og god å trille.Hvis det er noe jeg har vært misfornøyd med så er det str.på sports delen,jeg får store lange barn og da siste gutt ungen var 2 år kunne han ikke ligge rett ut i den å sove lenger og når han satt så så man toppen av hode gjennom kalesjen :) Men en utrolig deilig vogn ellers på alt slags føre :)

Jeg har lyst på slik vogn som du har. Hærregud dem er fine i crem farge!!

Jeg har lyst på slik vogn som du har. Hærregud dem er fine i crem farge!!

Jeg nå brukt min til to barn,og folk er imponerte over hvor fin den enda er :) Vet om mange som ikke har fått sine reine igjen,men viktig å huske at den ikke tåler såpe vann ;) En dråpe zalo i en liter vann er max,så crem farget beholder fargen lenger.
Jeg skal "pimpe"den litt med nye trekk inni og sponse den med nye hjul,mamma ville kjøpe nytt undersrstell til meg men det er bortkasta penger.Vil ha en simo classic exklusive også :)

Jeg nå brukt min til to barn,og folk er imponerte over hvor fin den enda er :) Vet om mange som ikke har fått sine reine igjen,men viktig å huske at den ikke tåler såpe vann ;) En dråpe zalo i en liter vann er max,så crem farget beholder fargen lenger.
Jeg skal "pimpe"den litt med nye trekk inni og sponse den med nye hjul,mamma ville kjøpe nytt undersrstell til meg men det er bortkasta penger.Vil ha en simo classic exklusive også :)

Da blir den nok fin :) Har lyst og kjøpe brukt jeg da, men dem ligger jo fader meg til 7000 og sånn. Da kan man jo like gjerne kjøpe seg ny. Men vi får se hva jeg ender opp med. Tenkte egentlig og kjøpe brukt understell, også kjøpe bagdel utenom. Meen det er ikke lett og få tak i understell ! :) Hehe.

Da blir den nok fin :) Har lyst og kjøpe brukt jeg da, men dem ligger jo fader meg til 7000 og sånn. Da kan man jo like gjerne kjøpe seg ny. Men vi får se hva jeg ender opp med. Tenkte egentlig og kjøpe brukt understell, også kjøpe bagdel utenom. Meen det er ikke lett og få tak i understell ! :) Hehe.

Nytt understell koster ca 3500 og ny kalesj koster 1500 eller var det 2000,så da er ny vogn billigere.Iallefall endel jo hele vogna på rundt 7000 hvis man kjøpe den ny i Sverige. Jeg betalte 7500 for min i 2008 :)I norge

Nytt understell koster ca 3500 og ny kalesj koster 1500 eller var det 2000,så da er ny vogn billigere.Iallefall endel jo hele vogna på rundt 7000 hvis man kjøpe den ny i Sverige. Jeg betalte 7500 for min i 2008 :)I norge

Joda, men som sakt så tenkte jeg og kjøpe brukt understell :) Blir nok svensk vogn på meg ;D

Joda, men som sakt så tenkte jeg og kjøpe brukt understell :) Blir nok svensk vogn på meg ;D

Husker ikke hvor du er i fra men her har vi en barnevogns forhandler som også selger brukte vogner og har deler fra ditt og datt.Så her er det ikke umulig å få tak i,men blod pris for de som ligger på finn!!

Husker ikke hvor du er i fra men her har vi en barnevogns forhandler som også selger brukte vogner og har deler fra ditt og datt.Så her er det ikke umulig å få tak i,men blod pris for de som ligger på finn!!

Åh? Så kjekt da! Det er sikkert ikke i nærheten av meg ! :p ( Telemark )

Jeg har også lyst på emaljunga duo Edge, hadde håpet å finne en brukt på finn el
noe.. Men det ligger nesten ikke noen ute.. Til jentungen kjøpte jeg brukt vogn på
gerd martinsen i krokstadelva:) den var like fin da jeg kjøpte den.. Jeg byttet også inn bebi
setet der, genial ordning:)

Hvilken butikk? Den må jeg jo sjekke ut! :D
Gerd T martinsen,bare å ringe å snakke med dem.Supre damer uansett hvem du treffer på.

Den butikken som ligger i Krokstadelva har mest utvalg av vogner både nye og brukte :) Kan være kjempe heldig der altså :) Og de tar i mot brukte seter,man kan leie osv osv.Og de gir pakke priser til de som handler alt der,sier man at man ikke har mye penger å bruke så ordner de og legger ikke frem det dyreste heller :)

Gerd T martinsen,bare å ringe å snakke med dem.Supre damer uansett hvem du treffer på.

Den butikken som ligger i Krokstadelva har mest utvalg av vogner både nye og brukte :) Kan være kjempe heldig der altså :) Og de tar i mot brukte seter,man kan leie osv osv.Og de gir pakke priser til de som handler alt der,sier man at man ikke har mye penger å bruke så ordner de og legger ikke frem det dyreste heller :)

Er det Gerd som ligger på Krokstadelva? Må jo absolutt ringe og høre hva dem har av utstyr! :D Vi trenger jo nytt sete også så.

Back
Topp