Vogn

Skal til inkjøp av tfk søskenvogn. Meen ikke før i mai. Tar litt tid å få den når en bestiller fra Ebay :p ellers skal jeg bruke den beste vogna jeg har vært borti, nemlig X-Lander vogna mi. Elsker den.

Har en simo kombi vogn etter første mann, og er superfornøyd med den. Ja den er tung, men den har 4 hjul, er stødig, og tipper ikke så lett som vogn med 4 smale eller 3 hjul forran. Har selv opplevd at vogn med 3 hjul har blåst over ende i barnehagen med barn oppi, ingen god følelse å stå å se på, hadde ikke sjans til å komme ut før det var for sent. Heldigvis gikk det bra den gangen med barnet i vognen.

vi har TFK . mangler bare baggen :-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Har vel så å si bestemt oss for Emmaljunga Edge duo :) Viktig for meg at den et god å trille i snø og er stødig. Har hatt barnevogn-dilla me de to første, og med minstemann kjøpte jeg 11(!!) barnevogner på 2 år!!:P

Har veldig lyst til å kjøpe vogn nååå:) syntes det er sååå mange forskjellige både i pris og kvalitet :) må man betale dyre dommer for å få en god vogn ? Sett pakke priser med vogn med stort og bagdel, samt bilsete og stasjon, voksipose og bæresele for 4/5000 ? Noen som har erfaring med pakkepriser, evnt fra hvor?

Tror det blir en emaljunga av noe slag :)

Sent from my HTC Legend using BV Forum

Har veldig lyst til å kjøpe vogn nååå:) syntes det er sååå mange forskjellige både i pris og kvalitet :) må man betale dyre dommer for å få en god vogn ? Sett pakke priser med vogn med stort og bagdel, samt bilsete og stasjon, voksipose og bæresele for 4/5000 ? Noen som har erfaring med pakkepriser, evnt fra hvor?
Jeg så sånne pakker på www.babyifokus.no, det var 7 forskjellige pakker å velge mellom:)

Usikker, nå er det mange år siden jeg var inne på vogn fronten iom at minste barnet er 9 år gammelt, men ei veninne av meg har en Bugaboo Cameleon og jeg syns den er veldig god å trille. Har nevnt det for gubben, men han syns den ser så teit ut med de små hjulene forran.. kan jo kjøpe vinterhjul til den.

Mest sannsynlig må vi kjøpe brukt vogn, men det gjør ingenting.

siden jeg kvitta meg med alt jeg hadde til begge to, vil vi ikke diskutere så mye ang utstyr før om hvertfall 6 uker ;) men lurer litt på samme type jeg hadde første gang. den het babytravel grizzly ;)

Back
Topp