Skal til inkjøp av tfk søskenvogn. Meen ikke før i mai. Tar litt tid å få den når en bestiller fra Ebay ellers skal jeg bruke den beste vogna jeg har vært borti, nemlig X-Lander vogna mi. Elsker den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sant dt, skal sjekke den ut åHar TFK twist nå, men vil ha en emmaljuna edge duo til dypvogn og langtur-vogn. TFKen er veldig ustabil på vinterføre, så det er uaktuelt å ha den den første vinteren.
Jeg har en sånn duovogn med to overdeler, en bagdel og en sportsdel!hvilken emmaljunga vogn har du da?
Jeg så sånne pakker på www.babyifokus.no, det var 7 forskjellige pakker å velge mellomHar veldig lyst til å kjøpe vogn nååå syntes det er sååå mange forskjellige både i pris og kvalitet må man betale dyre dommer for å få en god vogn ? Sett pakke priser med vogn med stort og bagdel, samt bilsete og stasjon, voksipose og bæresele for 4/5000 ? Noen som har erfaring med pakkepriser, evnt fra hvor?
Ååhh tusen takk for kjempe tips skal gå innpå å drømme meg litt bort, så på mammaklær i natt når jeg ikke fikk sove, åååh tiden går så sakteJeg så sånne pakker på www.babyifokus.no, det var 7 forskjellige pakker å velge mellom