Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt Simo til første og delvis til nr to! Angret at jeg ikke hadde kjøpt Emmaljunga! Så etter en stund med nr to gikk jeg til innkjøp av en Emmaljunga! Elsker den vogna og gleder meg til å få bruke den på en liten baby ogsåog bruke den andre delen ( ikke sportsdelen)
Vurderer emmaljunga jeg også, kombivogn men hvilken type vet jeg ikke enda, men kjøper ikke det før babyen er født...
Hvordan er den i forhol til TFK? jeg er 170 høyJeg har sett litt på emmaljunga sine vogner, jeg er 178cm høy! Så må ha en vogn der jeg slipper å knele hver gang jeg skal gjøre noe med babyen hehe.
hvordan er den i forhold til TFK ?
Hvordan er den i forhol til TFK? jeg er 170 høy
Oki hørt at TFK sin vogn er større en em sin.. Skal å inn sjekke vogner etter vært Ei venninne ga meg en side de de selger nye TFK til en fin pris har ikke sett de billigere noen andre plasser foreløpig!har egentlig ikke peiling :/ har ikke sett noe på TFK sine vogner, skal ta en tur på barnas hus og babyshop å se og prøve ut litt, har ei vennine som har emmaljunga, og synes den er stilig! Men er jo åpen for andre forslag da
Oki gleder meg til å kikke i barne butikkene på alt av utstyr etter værtJeg vet ikke hvordan den er i forhold til TFK for jeg har ikke hatt en TFK. men mine krav til vognen er at den skal ha stor bag i bagdelen, det skal være fire hjul, den skal være kompakt, men lett, det skal være gode fjæringer men ikke så gode at du nesten må bøye deg ned til bakken for å vippe vognen opp på fortauskanten og den skal være lun og fin En fordel med justerbart ratt, men ikke et must