Vogn

Lykke<3

Forelsket i forumet
Hvilken vogn har dere?
Eller skal kjøpe?
Og hvorfor?

Jeg vil ha TFK, flere venninner som har hatt den og er superfornøyde.
Lett å ha med over alt, tar liten plass, fin å trille :)

Jeg har sett litt på emmaljunga sine vogner, jeg er 178cm høy! Så må ha en vogn der jeg slipper å knele hver gang jeg skal gjøre noe med babyen :) hehe.

Vurderer emmaljunga jeg også, kombivogn men hvilken type vet jeg ikke enda, men kjøper ikke det før babyen er født...

vil ha simo duoovogn,fordi den er lett og veldig og å trille

Jeg har hatt Simo til første og delvis til nr to! Angret at jeg ikke hadde kjøpt Emmaljunga! Så etter en stund med nr to gikk jeg til innkjøp av en Emmaljunga! Elsker den vogna og gleder meg til å få bruke den på en liten baby ogsåog bruke den andre delen ( ikke sportsdelen)

Jeg har hatt Simo til første og delvis til nr to! Angret at jeg ikke hadde kjøpt Emmaljunga! Så etter en stund med nr to gikk jeg til innkjøp av en Emmaljunga! Elsker den vogna og gleder meg til å få bruke den på en liten baby ogsåog bruke den andre delen ( ikke sportsdelen)

hvilken emmaljunga vogn har du da? :)

Vi kjøpte først Simo duovogn, men vi personlig synes den ble stor og tung og tok mye plass når den var slått sammen. Var ikke så fornøyd med den så skaffet oss etterhvert TFK Joggster Twist, og den er vi superfornøyd med. Kommer til å fortsette å bruke denne og går til innkjøp av hardbag slik at vi kan bruke denne til lille mini også :)

Jeg har hatt vogndilla !!!;) helt seriøst, kjøpte og solgte endel vogner :p men har funnet drømmevogna for 1,5 år siden og har faktisk ikke sett på ny vogn siden da :) BRIO GO ❤ så skal bare kjøpe bag til den :) anbeffaller virkelig den vognen :)

Jeg har Emmaljunga city cross, men vurderer å selge den å kjøpe en annen emmaljunga. Siden babyen kommer til når vi går mot høst og vinter hadde det nok vært lurt med en stor bagdel/sovedel.
Jeg må ha en solid stødig vogn her jeg bor, ellers blåser den bort i vinden :D Så er været her ute veldig ustabilt så jeg må ha ei vogn der jeg kommer meg frem på vintern også.

hvordan er den i forhold til TFK ?

Jeg vet ikke hvordan den er i forhold til TFK for jeg har ikke hatt en TFK. men mine krav til vognen er at den skal ha stor bag i bagdelen, det skal være fire hjul, den skal være kompakt, men lett, det skal være gode fjæringer men ikke så gode at du nesten må bøye deg ned til bakken for å vippe vognen opp på fortauskanten og den skal være lun og fin :) En fordel med justerbart ratt, men ikke et must :)

Hvordan er den i forhol til TFK? jeg er 170 høy :)

har egentlig ikke peiling :/ har ikke sett noe på TFK sine vogner, skal ta en tur på barnas hus og babyshop å se og prøve ut litt, :) har ei vennine som har emmaljunga, og synes den er stilig! Men er jo åpen for andre forslag da :)

Har Brio Go, og er egentlig veldig fornøyd med den :cool:

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

har egentlig ikke peiling :/ har ikke sett noe på TFK sine vogner, skal ta en tur på barnas hus og babyshop å se og prøve ut litt, :) har ei vennine som har emmaljunga, og synes den er stilig! Men er jo åpen for andre forslag da :)
Oki ;) hørt at TFK sin vogn er større en em sin.. Skal å inn sjekke vogner etter vært :) Ei venninne ga meg en side de de selger nye TFK til en fin pris :) har ikke sett de billigere noen andre plasser foreløpig!

http://www.vognimport.no/categories/tfk-joggster-twist/sort-by/1

Jeg vet ikke hvordan den er i forhold til TFK for jeg har ikke hatt en TFK. men mine krav til vognen er at den skal ha stor bag i bagdelen, det skal være fire hjul, den skal være kompakt, men lett, det skal være gode fjæringer men ikke så gode at du nesten må bøye deg ned til bakken for å vippe vognen opp på fortauskanten og den skal være lun og fin :) En fordel med justerbart ratt, men ikke et must :)
Oki ;) gleder meg til å kikke i barne butikkene på alt av utstyr etter vært :D

hadde glemt at ungen må ha vogn . åhr, kunne de ikke bare hatt en type :P

Her blir det enten Simo duo, emmaljunga city cross eller basson baby duo vogn.. Fant en side de hadde pakkeløsninger på, veldig greit for oss som ikke har noe fra før.. Men skal i en butikk som selger basson baby vognene å prøvetrille.. Kjennes den god ut går vi for en sånn pakkeløsning:)

Har TFK twist nå, men vil ha en emmaljuna edge duo til dypvogn og langtur-vogn. TFKen er veldig ustabil på vinterføre, så det er uaktuelt å ha den den første vinteren.

Back
Topp