Vogn.

Badeand1984

Flørter med forumet
Hei! Har et spørsmål ang vogn. Vi skal ha ha en emaljunga city cross. Når man bestiller vogn, må man da betale depositum? Eventuelt hvor mye? Vi tenkte bestille i Sverige.

Hei. Vi bestilte samme vogn i sverige. Bestilte i påsken og den har levering i uke 18. Måtte da betale 1500 svenske i depositum. Greit å være tidlig ute med emmaljunga siden jegtror de kun produserer noen farger noen måneder i året. Vi så plutselig at den grå fargen vi ønsket kun hadde produksjon en gang i året, og det var heldigvis i påska når vi ringte :)

jeg kjøpte på katties i januar, og vi betalte 1000 sek i depositum.
Vi bestilte vong, og avtalte når vi ville komme og hente, men sendte mail og spurte om de hadde fått den inn tidligere, og det hadde de. Da hentet vi den tidliger.
Emmaljunga har stengt i 2-3 mnd, og dermed er det 0 bestillinger til fabrikk i sommerferien.
Og dermed kan være vanskeligere å få tak i den du vil om du ikke bestiller/holder av på forhånd :)

Jeg kjøpte min CC fra katties, og betalte 7900 sek, en pakke med da sportsvogn, city bag, egntrekk, stelleveske og fottrekk

Synes det er unødvendig og opprette en ny tråd så spør her. Er det noen av dere som har erfaring med emmaljunga city cross eller nitro city? Isåfall hva synes dere?

Back
Topp