VOGN :)

*Zion*

Blir kjent med forumet
Hvilken vogn har dere lyst på eller evt kjøpt?

Jeg har en Simo Kombi fra før, denne er superkjekt her oppe på Nordmøre da den er både vind og vanntett, noe som absolutt trengs! Men har likevel lyst på en ny vogn og det er denne fra Easywalker:

Synes fargen er utrolig fin! Den er ikke så skarp i virkeligheten. Veldig kjekk vogn med stor bag med vendbar og tykk madrass, en vinterside og en sommerside. Sportsvogn delen er stor og bred, slik at den kan brukes lenge. Bare elsker denne vogna :)
Vi har den der jeg jobber, så jeg går og sikler på den hele tiden... hehe.. men gubben er ikke helt enig i at vi trenger ny vogn da ;)

KjemPefine de easywalker synes jeg. Selv har jeg en emmaljunga minimal duo som nok også blir brukt til neste :)

Har en emmaljunga city cross fra førstemann, så blir nok å bruke den..
Selvom jeg sikler veeeeldig på nitro city!!!!

Vi har en Emmaljunga City Cross i hvitt skinn som vi bruker til 1åringen vår nå. 
Den skal babyen overta når h*n kommer til verden.
Storebror har allerede en annen sportsvogn, så da vil han bruke den fra da.
De første mnd vil babyen ligge i en brun bag, som vi skal kjøpe nærmere sommeren!

Vi hadde emmaljunga edge duo til første, solgte den for var ikke fornøyd.. Synes den var alt for tung å drasse på inn og ut av biln... Den var super å trille, serlig på snø/slaps..
Vet ikke hvilken vogn vi skal ha denne gang, men tror ikke emmaljunga eller simo.. synes den der easywalkern så digg ut :-)

Har Emmaljunga City Cross, den bruker storesøster i bhg nå. Er skikkelig misfornøyd med vogna, kalesjen på sportsdelen er så slapp og rar, og løsner hele tiden :S     Må uansett ha en vogn til, og vurderer å kjøpe en billig sovevogn til storesøster, er fornøyd med bagdelen på citycrossen. Men vil helst ha ny vogn til babye, hvertfall ny sportsvogn, og evt. bruke citycrossen med bag frem tl vi gå over til sportsvogn. Kan ikke si jeg syns så mange vogner er pene jeg, sliter med å finne en jeg liker, men easywalker er høyt på lista! 

Vi har en Emmaljunga edge duo, og må nok bruke den til neste... Har ikke råd til ny vogn, og gubben går nok ikke med på å kjøpe ny siden vi har en... Men jeg synes den er tung, og med mitt bekken så.... Men må bare bruke den. Den er god og stor da, så god plass. Og den er stødig siden vi har hund som må være med noe ganger. 

Har en simo trille til lillegutt da, men den er nok ikke noe på vinterføre dessverre (små hjul foran), så vet ikke hva vi gjør på vinteren... 

Jeg har en emmaljunga nitro city pink sheck som jeg har veldig tenkt å selge: bare fordi jeg har vogndilla å må prøve noe nytt...har veldig lyst på simo denne gangen en brun en!!:) hihi så får vi bare håpe noen vil ha min nitro!!

har en emmaljunga smart duo fra før. liker den veldig godt egentlig bortsett fra at eg har hatt litt problemer med det ene dekket som har slippet ut luft litt fort men ikkje e hull i. så kunne egentlig bare ha kjøpt en nytt dekk men baggen og kalasjen har blitt full av myggel pga fuktskader på loftet =( sååååå derfor vil eg ha ny vogn. og då har eg forelsket meg helt i denne. emmaljunga mondial duo emoticon

Hadde planer om en mountain buggy +one, men etter å ha sett hvor liten plass det er til babyen i den har jeg bestemt meg for en babyjogger city select.

Vi har kjøpt Brio Go, det va et pakketilbud på 2011 modellen som kosta 6300 kr med bilstol og isofixbase =) Så vi slo til, sjøl om det e vældig tidlig! Men man må jo tenke litt økonomisk når den ene e student og fattiglus, hehe! Søstra mi har Brio Go til sin sønn, og har fått testa den masse. Tar liten plass og e superenkel å slå sammen, nåt som e bra sia vi har ganske liten plass i bilen =)

Holder med mannen din jeg

men det er bare for at jeg digger simo kombi vognen da :)

Har simo kombi vogn etter storesøster. Rakk aldri å få solgt den. Er fornøyd med den, men syns den er veldig tung. Har lyst på ny vogn, men tror ikke samboer er med på den.

har brio happy duo fra før. Ser for meg at vi kommer til å bruke den nå også

Vi har en emmaljunga duo edge fra før, som minste skal få bruke. Har også lyst på en easy walker til elstemann, men spørs om plassen tillater det :P Blir nok heller en paraplytrille, tenker jeg :P

Jeg har en Brio fra første man som jeg regner med at jeg skal bruke igjen. Den har en kjempegreit liggdel der man kan ta ut bagen slik at den ikke er så stor når man bærer rundt på den. Det gjorde også at vi brukte den som seng i begynnelsen (siden de små forsvinner i en sprinkelseng).

Jeg skulle derimot kunne tenke meg en vogn med svingbare forhjul men når vi kjøpte vår vogn var det mest 3 hjulingene som hadde svingbart hjul. Siden jeg har hørt så mye negativt om 3 hjulinger var det ikke akutelt. Jeg vil jo ikke være usikker på om vognen kunne velte etterhvert når barnet blir større.

Men den Easy Walker (sikkert feilstavet) som du viste var kjempefin! Hvor mye koster den? Kanskje man skal følge litt med på finn og se hva som kommer...

Jeg kan virkelig anbefale Stokke Xplory!
Jeg hadde den til førstemann, og den er kjempefin som by-vogn. Jeg går ikke mye tur på stier etc, så til asfalt er det perfekt. Enkel å manøvrere, høy og smal så du kommer inn i butikker og bussen uten problemer.

http://www.stokke.com/no-no/stroller/stokke-xplory-concept.aspx

Den har ikke demping, så den er ikke en tur-i-skogen-vogn...

Her blir det Emmaljunga, mondial eller edge - tror det blir en svart edge! Har tittet på limited edition-utgaven, den syns jeg er fin, men tenker at svart går aldri av "moten" til nummer 2 om noen år.

Back
Topp